Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego w Gostyniu

Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5752110-13 , fax. 655 752 142
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
    ul. Rynek 2
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5752110-13, fax. 655 752 142
    REGON: 52573100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.gostyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego w Gostyniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Żłobka Miejskiego w Gostyniu. Zamówienie zostało podzielone na 7 części. Część 1 – Meble I; Część 2 – Meble II; Część 3 – Pomoce dydaktyczne I, zabawki i inne; Część 4 – Pomoce dydaktyczne II; Część 5 – Sprzęt AGD i RTV; Część 6 – Komputery i sprzęt biurowy; Część 7 – Pozostałe wyposażenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, posiadać wszelkie certyfikaty bezpieczeństwa i jakości, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, w tym dopuszczony do użytkowania przez dzieci do lat 3, wolny od wad oraz odpowiednio oznaczony symbolem CE. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Warunkiem tego jest spełnienie min. tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie lub lepszego. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować materiały równoważne odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego, to w zakresie którego równoważność ta dotyczy, zobowiązany jest dołączyć do oferty załącznik nr 7. W przypadku kiedy Wykonawca nie dołączy do oferty załącznika nr 7, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje materiały odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy, oceny techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ wraz z załącznikami, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Nie mają one na celu naruszenia art. 29, art. 30, art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Wymagany minimalny okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia zakończenia dostaw i podpisania protokołu końcowego. Miejsce dostaw: Gostyń ul. Strzelecka 28.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferowanych parametrów technicznych. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (jeżeli dotyczy). 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach