Gmina Prudnik ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4066200 , fax. 077 4066228
- Data zamieszczenia: 2010-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
ul. Kościuszki 3 3
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 077 4066200, fax. 077 4066228
REGON: 00052652900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prudnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla szkół w ramach projektu: Wdrożenie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesy dydaktyczne placówek edukacyjnych Gminy Prudnik - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego następującego wyposażenia dla szkół: 1) TABLICA INTERAKTYWNA : ilość 13 szt. - Przekątna tablicy: powyżej 77cali - Rodzaj powierzchni: sucho ścieralna - Metoda transmisji obrazu: przewodowo z opcją na podczerwień i ultradźwięki - Interfejs: USB, Bluetooth - Obsługa za pomocą: dowolny marker lub palec - Proporcje obrazu: 4:3 - Akcesoria: markery wraz z półką, gąbka - Sterowniki oprogramowania: Windows/XP/7 - Oprogramowanie w języku polskim. - Gwarancja: minimum 24 miesiące Dodatkowe wyposażenie: -Tablet bezprzewodowy : ilość 13 szt. -System do błyskawicznego sprawdzania testów (32 zestawy) : ilość 13 szt. -Podstawa jezdna oraz akcesoria do montażu na ścianie ilość 13 szt. 2) PROJEKTOR: ilość 13 szt.. - Jasność: powyżej 2 500 lumenów - Technologia: DLP - Rozdzielczość: minimum XGA 1024x768 - Kontrast: minimum 2400:1 - Głośność pracy maximum 30 dB - Gwarancja: minimum 24 miesiące 3) WIZUALIZER: ilość 13 szt. - Matryca wizualizera powyżej 2 000 000 pikseli - Rozdzielczość minimum XGA 1024x768 - Zoom optyczny minimum 15x - Zoom cyfrowy minimum 4x - Gwarancja: minimum 24 miesiące 4) LAPTOP : ilość 13 szt. - Klasa procesora: Core 2 Duo minimum 2,5 GHz - Model karty graficznej: Mobilny Radeon HD4330 - Zainstalowana pamięć RAM: minimum 4 096 MB - Pojemność dysku: minimum 320 GB - Przekątna ekranu: minimum 15,6cali - Typ ekranu: TFT z błyszczącą matrycą - Model karty graficznej: Mobilny Radeon HD4330 - Wbudowany napęd optyczny [odczyt]: CD, DVD, DVD DL - Wbudowany napęd optyczny [zapis]: CD, DVD, DVD DL - Złącza zewnętrzne: Wejście zasilania (DC-in), D-SUB (wyjście VGA), HDMI, HDMI,RJ45 (LAN), Słuchawki, Mikrofon, Uniwersalne cyfrowo /analogowe wejście/wyjście audio - Złącze Express Card: 34, 54 - Bluetooth: Tak - Wbudowany czytnik pamięci MemoryStick, MemoryStick Pro, Secure Digital [SD], Xd Picture Card, MultiMedia Card. - Komunikacja bezprzewodowa [WLAN] 802.11b, 802.11g - Czytnik linii papilarnych: Tak - Gwarancja podstawowa: 24 miesiące - System operacyjny: Windows 7 Home Premium - Pakiet biurowy: Office 2007 Standard - Gwarancja: minimum 24 miesiące 5) OPROGRAMOWANIE tj edukacyjne programy komputerowe na nośniku CD lub DVD obejmujące cały materiał nauczania : -w szkole podstawowej w zakresie : przyrody, matematyki, historia, j. polskiego: ilość 11 sz -w gimnazjum w zakresie : matematyki, biologii, fizyki, chemii, geografii, historii, j. polskiego: ilość 2 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prudnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Opola
Dodano: 2016-05-16 - Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego w postaci: 7 sztuk laptopów, w ramach projektu Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek Policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska - Polska 2014-2020
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-02-19 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/122/2015)
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa laptopów.Nr postępowania: DOA-IV.272.61.2015
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/118/2015)
Dodano: 2015-11-09 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla KWP w Opolu i jednostek podległych
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej
Dodano: 2015-10-15