Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla sali sportowej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Wola Lubecka, gm. Ryglice: Część I - Wyposażenie dla pomieszczenia sali sportowej; Część II - Wyposażenie dla antresoli sali sportowej; Część III - Wyposażenie dla pomieszczenia gabinetu instruktora; Część IV - Wyposażenie dla pomieszczeń szatni; Część V - Wyposażenie dla pomieszczenia toalet.

Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg

  • Adres: 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6541035 , fax. 014 6541054
  • Data zamieszczenia: 2015-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
    ul. Rynek 9 9
    33-160 Ryglice, woj. małopolskie
    tel. 014 6541035, fax. 014 6541054
    REGON: 00054758900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla sali sportowej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Wola Lubecka, gm. Ryglice: Część I - Wyposażenie dla pomieszczenia sali sportowej; Część II - Wyposażenie dla antresoli sali sportowej; Część III - Wyposażenie dla pomieszczenia gabinetu instruktora; Część IV - Wyposażenie dla pomieszczeń szatni; Część V - Wyposażenie dla pomieszczenia toalet.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce realizacji zamówienia: Szkoła Podstawowa w Woli Lubeckiej, Wola Lubecka 164, 33-162 Wola Lubecka, tel./fax (14) 654-25-67. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla sali sportowej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Wola Lubecka według niżej podanych informacji: CZĘŚĆ I: Wyposażenie dla pomieszczenia sali sportowej: 1. Drabinka gimnastyczna a) ilość drabinek - 7 szt. b) wykonanie materiałowe drabinki - drewno c) kolorystyka drabinki -naturalne drewno d) rodzaj drabinki - drabinka podwójna e) całkowita szerokość drabinki - 1,80 m ( +/- 0,02 m) f) wysokość całkowita drabinki - 3,00 m (+/- 0,02 m) g) wyposażenie kompletnej drabinki -kompletne okucia montażowe zabezpieczone galwanicznie lub ze stali nierdzewnej i komplet elementów mocujących do przegród wewnętrznych budynku 2. Piłkochwyty wewnętrzne a) ilość piłkochwytów - 2 szt. b) wykonanie materiałowe -piłkochwyt wykonany w postaci siatki wykonanej bezwęzłowo z polipropylenu c) wymiar pojedynczego piłkochwytu - wysokość 7,00 m (+/- 0,02 m), długość 12,00 m (+/- 0,02 m) d) kolor piłkochwytu - zielony lub biały e) grubość sznurka siatki piłkochwytu - min. 3,0 mm (+ 1,0 mm) f) wyposażony w obciążenie dolnej krawędzi - min. 200 g/m g) komplet mocowań do przegród wewnętrznych budynku - TAK CZĘŚĆ II: Wyposażenie dla antresoli sali sportowej: 1.Trybuny sportowe widowni a) ilość trybun sportowych widowni - 3 szt. b) ilość rzędów z siedziskami -2 szt. c) długość trybuny - 2,00 m (+ 0,05 m) d) szerokość max trybuny - 2,00 m e) wykonanie materiałowe siedzisk - drewno lakierowane lub sztuczne tworzywo f) wykonanie materiałowe podestów - drewno lub sztuczne tworzywo lub krata ze stali galwanizowanej lub nierdzewnej g) wykonanie materiałowe konstrukcji nośne j- stal ocynkowana malowana proszkowo CZĘŚĆ III: Wyposażenie dla pomieszczenia gabinetu instruktora: 1. Biurko a) ilość biurek -1 szt. b) wymiar blatu - 80 cm (+/- 10 cm) x 140 cm ( +/- 10 cm) c) wykonane materiałowe - materiały drewnopodobne wykończone okleiną drewnopodobną d) wyposażenie biurka - szafka z drzwiczkami oraz min. 3 szuflady na prowadnicach rolkowych e) kolorystyka - naturalne kolory drewna 2. Krzesło biurowe z podstawą jezdną a) ilość krzeseł - 1 szt. b) podstawa krzesła -podstawa jezdna wyposażona w kółeczka c) konstrukcją nośna - stalowa lakierowana proszkowo lub z polerowanej stali nierdzewnej d) siedzisko - z regulowaną wysokością e) oparcie- regulacją kąta i wysokości oparcia f) wykończenie (poszycie) siedziska i oparcia- tkanina g) podłokietniki - TAK 3. Krzesło biurowe stacjonarne a) ilość krzeseł -3 szt. b) wykończenie (poszycie) siedziska i oparcia - tkanina c) stelarz krzesła - stalowy lakierowany proszkowo lub z polerowanej stali nierdzewnej 4. Szafa ubraniowa a) ilość szaf ubraniowych -1 szt. b) wysokość- 2,00 - 2,20 m c) szerokość- 1,50 - 1,80 m d) głębokość- min. 0,60 m (+ 0,10 m) e) wykonane materiałowe - materiały drewnopodobne wykończone okleiną drewnopodobną f) kolorystyka - naturalne kolory drewna g) przestrzeń dla okryć wierzchnich -wyposażona w poprzeczkę na wieszaki h) rodzaj drzwi szafy - uchylne lub przesuwne CZĘŚĆ IV: Wyposażenie dla pomieszczeń szatni: 1. Regały szatniowe a) ilość regałów szatniowych - 2 szt. b) długość pojedynczego regału - 3,0 m (+/- 0,02 m) c) wysokość pojedynczego regału- 1,50 - 1,70 m d) głębokość pojedynczego regału- 0,50 - 0,60 m e) wykonane materiałowe -materiały drewnopodobne wykończone okleiną drewnopodobną f) kolorystyka - naturalne kolory drewna lub kolorystyka pasteli - z wyłączeniem koloru czarnego g) wyposażenie kompletnego regału - szafki o wym. wys. 50 cm (+/- 5,0 cm) x szer. 30 cm (+ 2,0 cm) zamykane drzwiczkami wyposażonymi w zamek z kluczem h) wyposażenie każdej szafki regału - zamek w drzwiach szafki + oddzielny komplet kluczy (3 szt.) indywidualny dla każdego zamka 2. Ławeczki szatniowe a) ilość ławeczek szatniowych - 4 szt. b) długość pojedynczej ławeczki - 2,0 m (+/- 0,02 m) c) materiał siedziska - drewno lakierowane d) materiał konstrukcji nośnej - drewno lakierowane lub stal ocynkowana malowana proszkowo CZĘŚĆ V: Wyposażenie dla pomieszczenia toalet: 1. Pojemnik (wieszak) na papier toaletowy w rolkach a) ilość pojemników (wieszaków) na papier toaletowy w rolkach - 5szt. b) przeznaczenie - do papieru toaletowego w rolkach c) miejsce montażu - przeznaczony do montażu naściennego d) wykonanie materiałowe - stal nierdzewna e) wyposażenie w system mocowania - kompletne mocowanie do przegrody wewnętrznej budynku 2. Suszarka do rąk a) ilość suszarek do rąk - 5szt. b) materiał obudowy suszarki - stal nierdzewna c) zasilanie elektryczne - 230V 50Hz d) rodzaj mocowania - mocowanie naścienne e) wyposażenie - kabel zasilania elektrycznego zakończony wtyczką do gniazdka ściennego 230V 50Hz f) wyposażenie w system mocowania - kompletne mocowanie do przegrody wewnętrznej budynku. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do SIWZ, tj.: specyfikacji elementów wyposażenia i zakresu dostaw (zał. nr 4 do SIWZ) oraz we wzorze umowy (zał. nr 6 do SIWZ) i pomocniczo w wykazie cen (zał. nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach