Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla remontowanego Oddziału Chirurgii Ogólnej Szpitala Bielańskiego (ZP-04/2010)

Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-809 Warszawa, ul. Cegłowska 80
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5690247 , fax. 022 8341820
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Cegłowska 80 80
    01-809 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5690247, fax. 022 8341820
    REGON: 01229869700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla remontowanego Oddziału Chirurgii Ogólnej Szpitala Bielańskiego (ZP-04/2010)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielono na 41 pakietów. PAKIET 1 - łóżka i szafki przyłóżkowe (43 szt. i 43 szt.), PAKIET 2 - lampy bakteriobójcze, przepływowe (78 szt.), PAKIET 3 - negatoskopy (2 szt.), PAKIET 4 - lampy zabiegowe mobilne (2 szt.), PAKIET 5 - zestaw do ssania próżniowego (m.in. reduktory, przepływomierze, dreny, wkłady), PAKIET 6 - wózek do przewożenia zwłok (1 szt.) , PAKIET 7 - stojaki do kroplówek (20 szt.), PAKIET 8 - wózek do pielęgnacji pacjenta (1 szt.), PAKIET 9 - taborety (49 szt.), PAKIET 10 - drabinki przyłóżkowe (18 szt.), PAKIET 11 - wagi elektroniczne (2 szt.), PAKIET 12 - wózki siedzące do przewożenia chorych (2 szt.), PAKIET 13 - wózki leżące do przewożenia chorych (2 szt.), PAKIET 14 - fotele do pobrań krwi (2 szt.), PAKIET 15 - wózek anestezjologiczny (1 szt.), PAKIET 16 - parawany (5 szt.), PAKIET 17 - kozetki (2 szt.), PAKIET 18 - wózki oddziałowe (4 szt.), PAKIET 19 - stoliki zabiegowe (2 szt.), PAKIET 20 - stoliki na instrumenty chirurgiczne (2 szt.), PAKIET 21 - stoły zabiegowe (2 szt.), PAKIET 22 - meble ze stali kwasoodpornej (szafy, regały, wózek do przewożenia posiłków), PAKIET 23 - meble z blachy stalowej zabezpieczonej galwanicznie (m.in. szafy, szafki, zlewozmywaki), PAKIET 24 - meble biurowe (m. In. regaly, biurka, stoły, szafki kuchenne, zlewozmywaki, konsole), PAKIET 25 - krzesła (95 szt.), PAKIET 26 - fotele i kanapy (5 szt.), PAKIET 27 - dozowniki łokciowe (53 szt), PAKIET 28 - kosze pedałowe (54 szt.), PAKIET 29 - podajniki ZZ (29 szt.), PAKIET 30 - podajniki Jumbo (15 szt.), PAKIET 31 - wózek brygadowy (1 szt.), PAKIET 32 - wózek platforma (1 szt.), PAKIET 33 - wózki pedałowe (9 szt.), PAKIET 34 - wózek wanna (1 szt.), PAKIET 35 - siedzisko prysznicowe (1 szt.), PAKIET 36 - półki na aparaturę medyczną (4 szt.), PAKIET 37 - podest dwustopniowy (1 szt.), PAKIET 38 - podkolanniki do stołu zabiegowego (2 szt.), PAKIET 39 - lama bezcieniowa (1 szt.), PAKIET 40 - szafy ubraniowe (10 szt.), PAKIET 41 - szafy kartotekowe (10 szt.)331921003
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: Zamawiający uzna za spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp jeżeli wykonawca przedstawi w ofercie, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, dokumenty wymieniowe w pkt I oraz II. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów wymaganych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy przedkładają niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2a do formularza oferty. II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy przedkładają niżej wymienione dokumenty: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2b do formularza oferty. III. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi + zgłoszenie/wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych (nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I i IIa , których wytwórca ma siedzibę poza Polską, a które już zostały wprowadzone do obrotu w innych krajach członkowskich UE lub EFTA - dotyczy wyrobów medycznych; 2. materiały producenta, foldery, opisy, katalogi itp. materiały dotyczące oferowanego produktu - nie dotyczy PAKIETU: 22, 23, 24 oraz 26; 3. oświadczenie, że dostarczone meble/ krzesła/ fotele wykonane są z atestowanych materiałów zapewniających ich nietoksyczność i posiadających stosowne dopuszczenia do obrotu - dotyczy PAKIETU: 24, 25 oraz 26; 4. oświadczenie, że dostarczony drobny sprzęt (z wyłączeniem wyrobów medycznych) posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu - jeśli dotyczy. IV. Inne dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach