Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego w Goraju w ramach projektu „Przedszkolaki na start! - Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych w gminie Goraj”

Zespół Szkół w Goraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-450 Goraj, Ul. Bednarska 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 858 025 , fax. 846 858 025
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Goraju
    Ul. Bednarska 8
    23-450 Goraj, woj. lubelskie
    tel. 846 858 025, fax. 846 858 025
    REGON: 61595193000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego w Goraju w ramach projektu „Przedszkolaki na start! - Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych w gminie Goraj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego w Goraju w ramach w ramach projektu pn: „Przedszkolaki na start! - Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych w gminie Goraj”. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 2.1. część 1 zamówienia - „Dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę urządzeń zabawowych na plac zabaw w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1a do SIWZ wraz z ich transportem i montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie terenu po montażu urządzeń, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.2. część 2 zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych i pozostałego wyposażenia, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę pomocy dydaktycznych i mebli w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu mebli, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki. 3. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy. 4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy dla niego przewidziane prawem, 2) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, 3) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2013 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi. 5. Zakup przedmiotu zamówienia obejmuje miedzy innymi: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, załadunek, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, montaż, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika pomieszczenia. 6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załącznikach Nr 1a i 1b do SIWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37500000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony w zakresie części, na które składana jest oferta Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem Nr 3a i 3d do SIWZ, 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy - w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocników; należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeśli dotyczy), 3) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeśli dotyczy), 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach