Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla pracowni Technikum nr 4 w Bytomiu

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Parkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 836 301 , fax. 322 836 344
  • Data zamieszczenia: 2019-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    ul. Parkowa 2
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 322 836 301, fax. 322 836 344
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla pracowni Technikum nr 4 w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca zakup, transport i wniesienie pomocy dydaktycznych w celu wyposażenia pracowni w Technikum nr 4 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Bytomiu, ul. Katowicka 35. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części postępowania jn.: część 1 pn. TELEINFORMATYKA obejmuje: 1) Reflektometr OTDR 2) Spawarka światłowodowa 3) Stripper uniwersalny 4) Uniwersalny nóż 5) Zestaw kabli, złączek i muf światłowodowych 6) Zestaw do czyszczenia włókien światłowodowych 7) Zestaw pigtaili światłowodowych część 2 pn. KOMPUTERY I PROJEKTOR obejmuje: 1) Komputery przenośne z oprogramowaniem biurowym 2) Projektor multimedialny 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 3 do siwz. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty (odpowiednio załącznik nr 1a - 1b do siwz) 2) oświadczenia dot. wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedna część postępowania, oświadczenie można złożyć tylko w jednym egzemplarzu, pod warunkiem iż będzie ono odnosiło się do części postępowania na które została złożona oferta) oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej). Zamawiający nie wymaga oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zw. z brakiem warunków szczegółowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach