Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla potrzeb projektu „Mój Zawód – moja przyszłość – Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów - Dostawa elektronarzędzi

Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 38300 Gorlice, ul. Niepodległości
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 353 50 19 , fax. 18 353 50 19
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
    ul. Niepodległości 5
    38300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 353 50 19, fax. 18 353 50 19
    REGON: 18055100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszgorlice.iap.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla potrzeb projektu „Mój Zawód – moja przyszłość – Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów - Dostawa elektronarzędzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa na adres Zamawiającego fabrycznie nowych elektronarzędzi. Elektronarzędzia muszą być wykonane w linii profesjonalnej ( z wyjątkiem pozycji 2,5,6,7,8,10,11,14,17,18,24,31) spełniające wymagania względem wytrzymałości oraz precyzji wykonywanych robót, posiadające min. 3 letnia gwarancję producenta – z wyjątkiem pozycji 11, 17, 18, 29, 31 - gdzie gwarancja wynosi 2 lata. Szczegółowy wykaz narzędzi będących przedmiotem dostawy określony jest w załączniku Nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 1 i 1a do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) OFERTA - na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ /opis sposobu sporządzania oferty określa dział 15 niniejszej SIWZ/ Wraz z ofertą Wykonawca załączy wypełniony załącznik Nr 6 do SIWZ 2) Oświadczenia Wykonawcy (załączniki nr 1 i 1a do SIWZ) o: a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, c) korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, d) korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. jeżeli dotyczy: 3) Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ , (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu. 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach