Powiat Kutnowski ogłasza przetarg
- Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 24 3554780 , fax. 24 3554784
- Data zamieszczenia: 2017-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kutnowski
Kościuszki 16
99-300 Kutno, woj. łódzkie
tel. 24 3554780, fax. 24 3554784
REGON: 61101614600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kutno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla potrzeb Domów Pomocy Społecznych podlegających Starostwu Powiatowemu w Kutnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla potrzeb Domów Pomocy Społecznych. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na następujące zadania na które Wykonawcy mogą składać oferty częściowe: 1) Część 1 - Dostawa sprzętu dla Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27, 99-300 Kutno, obejmujący: - dwie pralnicowirówki, - suszarkę bębnową, - zmywarkę. 2) Część 2 - Dostawa sprzętu dla Domu Pomocy Społecznej w Pniewie, Pniewo 91, 99-311 Bedlno, obejmujący: - pralnicowirówkę, - suszarkę bębnową. 3) Część 3 - Dostawa sprzętu dla Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach, Wojszyce 47, 99-311 Bedlno, obejmujący: - pralnicowirówkę, - suszarkę bębnową, - wózek do przewożenia chorych, - krajalnicę do żywności. 4) Część 4 - Dostawa sprzętu dla Domu Pomocy Społecznej w Woli Chruścińskiej, Wola Chruścińska 4, 99-306 Łanięta, obejmujący: - kuchnia elektryczna 6-cio palnikowa z piekarnikiem elektrycznym, - blachy do pieczenia mięsa i ciasta. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Dla każdej z części zamówienia prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione załączniki stanowiące integralną część SIWZ, gdzie opisane są podstawowe wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia: a) Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 - DPS OPOROWSKA – załącznik nr 1A do SIWZ, załącznik nr 1 do umowy, b) Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - DPS PNIEWO – załącznik nr 1B do SIWZ, załącznik nr 2 do umowy, c) Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 - DPS WOJSZYCE – załącznik nr 1C do SIWZ, załącznik nr 3 do umowy, d) Opis przedmiotu zamówienia dla części 4 - DPS WOLA CHRUŚCIŃSKA – załącznik nr 1D do SIWZ, załącznik nr 4 do umowy, e) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wszystkie oferowane produkty muszą spełniać odpowiednie normy bezpieczeństwa. 4. Zamawiający wymaga udzielenia na dostarczony sprzęt gwarancji producenta i rękojmi wynoszący minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 5. Wyposażenie zostanie dostarczone na adres siedziby Użytkownika tj.: - dla części 1 – Dom Pomocy Społecznej Kutnie, ul. Oporowska 27 , 99-300 Kutno, - dla części 2 – Dom Pomocy Społecznej w Pniewie, Pniewo 91, 99-311 Bedlno, - dla części 3 – Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach, Wojszyce 47, 99-311 Bedlno, - dla części 4 – Dom Pomocy Społecznej w Woli Chruścińskiej, Wola Chruścińska 4, 99-306 Łanięta. Po stronie Dostawcy leży zapewnienie rozładunku wyposażenia z samochodu, przeniesienie do miejsca wskazanego przez Użytkownika, montaż wszystkich elementów wyposażenia, uruchomienie, instalację oraz przeszkolenie obsługi (w przypadku elementów wyposażenia wymagających uruchomienia i instalacji – jeżeli dotyczy). 6. Ilekroć SIWZ opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej części oddzielnie w wysokości: - dla Części 1 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych), - dla Części 2 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych), - dla Części 3 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych), - dla Części 4 – 200,00 zł (słownie: dwieście złotych). przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawiera pkt 9 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa infrastruktury technicznej przy budynku klubowym LKS Różyca.
Dodano: 2023-10-05 - Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż sprzętu do inkubatora pszczelarskiego w zakresie realizacji operacji pn. pn. „Inkubator przetwórstwa lokalnego miodów i produktów pszczelich ziemi piotrkowskiej” Zamówienie podzielone jest na trzy (3) Części.Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Dodano: 2020-07-08 - Zakup wyposażenia żłobka miejskiego w Brzezinach w ramach projektu „Utworzenie 43 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w żłobku w Brzezinach”- wyposażenie do organizacji opieki nad dziećmi.
Dodano: 2020-01-24 - „Dostawa i montaż wyposażenia i mebli dla pomieszczeń przedszkola w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Przebudowa i rozbudowa części istniejącej szkoły w Zapolicach o przedszkole publiczne.”
Dodano: 2019-10-16 - Dostawa wyposażenia budynków dzwonnicy w Mazewie oraz dworu w Daszynie
Dodano: 2019-10-04 - Dostawa wyposażenia zabytkowych budynków dzwonnicy w Mazewie oraz dworu w Daszynie
Dodano: 2019-09-20