Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-115/2015

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5720366 , fax. 22 5720363
  • Data zamieszczenia: 2015-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    ul. Żwirki i Wigury 61 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5720366, fax. 22 5720363
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-115/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na następujące części zwane Pakietami: Pakiet 1 - dostawa koszy: kosz na śmieci K1 - 70 szt., kosz na śmieci K2 - 62 szt., kosz na śmieci K3 - 18 szt., kosz na śmieci K4 - 1 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.1 do SIWZ; Pakiet 2 - dostawa zestawów do sprzątania - 5 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.1 do SIWZ; Pakiet 3 - dostawa wyposażenia: drabinka przyregałowa - 3 szt., uchwyt na papier - 2 szt., dozownik mydła w płynie - 2 szt., wieszak na ubrania - 6 szt. zegar ścienny - 12 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.1 do SIWZ; Pakiet 4 - dostawa szaf metalowych ubraniowych - 4 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.4 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 5 - dostawa szaf metalowych skrytkowych - 2 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.5 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 6 - dostawa regałów metalowych magazynowych - 113 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.6 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 7 - dostawa regałów magazynowych ze stali nierdzewnej - 17 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.7 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 8 - dostawa szafy pancernej - 1 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.8 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 9 - dostawa leżanek (5 szt.) i pomocników mobilnych (19 szt.), spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.9 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 10 - dostawa parawanów (20 szt.), stolików mobilnych (16 szt.) i szaf laboratoryjnych (5 szt.), spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.10 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 11 - dostawa szaf na sprzęt sportowy - 17 szt. , spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.11 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 12 - dostawa regałów mobilnych - 14 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.12 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 13 - trybun dwurzędowych (dł. 4200 mm - 8 szt., dł. 3600 mm - 4 szt.), spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.13 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Pakiet 14 - dostawa ławek - 12 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.14 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o których mowa w Rozdziale II SIWZ, stanowiącym Załączniki nr 2.1 do 2.14 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) dostawa wyposażenia objętego Pakietami od 1 do 3 do Działu Logistyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Pawińskiego 3 w Warszawie (kod: 02-106), do magazynu oraz przekazanie wyposażenia Zamawiającemu, potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy (Załącznik 6.1 do SIWZ), 2) dostawa przedmiotu zamówienia objętego Pakietami od 4 do 14 do Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego WUM, przy ul. Księcia Trojdena 2c-2g, w Warszawie; 3) dostawa, montaż oraz ustawienie mebli w pomieszczeniach budynku CSR, wskazanych przez Zamawiającego, 4) w zakresie dostaw objętych Pakietami 4-14 przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, potwierdzone zostanie Protokołem/Protokołami odbioru, sporządzonym/i wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy (Załącznik 6.2 do SIWZ). Osobami upoważnionymi do odbioru przedmiotu zamówienia są Kierownicy poszczególnych jednostek organizacyjnych CSR przy udziale przedstawicieli Biura Eksploatacji oraz Działu Logistyki WUM, 5) stosowanie się do zasad BHP określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ - Zasady BHP, oraz w Załączniku nr 8 do SIWZ - Plan Bezpieczeństwa i Ochrony (BIOZ). 4. Zamawiający informuje, że obiekt Centrum Sportowo-Rehabilitacyjne jest w budowie i jego gospodarzem jest Generalny Wykonawca robót budowlanych - Konsorcjum: WARBUD Spółka Akcyjna, ul. Al. Jerozolimskie 162 A, 02-342 Warszawa, Polonez Plus Sp. z o.o., ul. 17 Stycznia 70, 02-146 Warszawa, reprezentowane przez WARBUD Spółka Akcyjna - Lidera Konsorcjum. Wykonawca winien przewidzieć wszelkie utrudnienia i okoliczności, mogące mieć wpływ na wysokość ceny oferty, w szczególności wynikające z przepisów prawa oraz określonych w Formularzu ofertowym (Załączniki nr 1.4 - 1.14 do SIWZ) warunków realizacji dostawy wraz z montażem i ustawieniem, a także konieczności poniesienia kosztów wobec Generalnego Wykonawcy, o których mowa w Formularzu ofertowym w ust. 6 pkt 5, w przypadku gdy dostawa wraz z montażem i ustawieniem w obiekcie Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego przekroczy jeden dzień roboczy, przy czym wówczas będą obowiązywały nw. stawki: 130 zł za każdy dzień - gdy na budowie przebywać będzie powyżej 5 osób ze strony Wykonawcy, 20 zł/za pracownika/za każdy dzień - gdy na budowie przebywać będzie 5 lub mniej osób ze strony Wykonawcy. 5. Zgodnie z § 3 ust. 2÷4 Wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 6.2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić termin dostawy z przedstawicielem Biura Eksploatacji Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Żwirki i Wigury 81, 02-091 Warszawa, tel. 22 57-20-622.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392541008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną