Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla Oddziału Rehabilitacujnego Szpitala w Kup

Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup ogłasza przetarg

  • Adres: 46-082 Kup, ul. Karola Miarki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 403 28 60 , fax. 77 427 47 84
  • Data zamieszczenia: 2018-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup
    ul. Karola Miarki 14
    46-082 Kup, woj. opolskie
    tel. 77 403 28 60, fax. 77 427 47 84
    REGON: 53093851700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla Oddziału Rehabilitacujnego Szpitala w Kup
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa do siedziby Zamawiającego - (wraz z transportem i rozładunkiem, montażem i uruchomieniem) sprzętu wymienionego asortymentowo i ilościowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Instalacja przedmiotu zamówienia i przeszkolenie pracowników w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. 3. Wszelkie czynności i prace związane z montażem, rozmieszczeniem i instalacją, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w SIWZ, musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2018, nierekondycjonowany, niepowystawowy, w stanie kompletnym tj.: gwarantującym uruchomienie go oraz stosowanie zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów. 5. Tabela z wymaganymi parametrami (załącznik nr 3 do SIWZ zestawienie parametrów technicznych) musi zostać wypełniona przez Wykonawcę i dołączona do oferty. Parametry podane w tabeli stanowią minimalne wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak wpisu w rubryce „Parametry oferowane” zostanie potraktowany jako niespełnienie parametru skutkujące odrzuceniem oferty. 6. Oferowany przedmiot zamówienia winien posiadać certyfikat CE – należy dostarczyć na etapie podpisywania umowy. 7. Instrukcje obsługi przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim, wydruk w 1 egz. dołączonym do każdego asortymentu i dostarczony wraz z danym asortymentem. 8. W cenie oferty musi się zawierać: instalacja i adaptacja, uruchomienie i szkolenie personelu medycznego i technicznego. 9. W przypadku wątpliwości Zamawiającego w zakresie spełniania wymogów technicznych określonych w tabeli ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania prezentacji oferowanego produktu w celu jego weryfikacji, m.in. poprzez wystąpienie do Wykonawcy o prezentację oferowanego sprzętu. 10. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z rozładunkiem w Szpitalu w Kup, ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup. 11. W ramach oferty Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i instalacji przedmiotu zamówienia we wskazanym pomieszczeniu Zamawiającego oraz do odebrania opakowań transportowych po zainstalowanym sprzęcie i utylizacji we własnym zakresie i na własny koszt. Wszelkie koszty związane z dostawą, instalacją i kalibracją dostarczonych urządzeń ponosi Wykonawca 12. Gwarancja obejmuje bezpłatne naprawy, konserwacje, przeglądy wraz z materiałami i częściami zamiennymi. Bezpłatne, okresowe przeglądy gwarancyjne wg zaleceń producenta. 13. Do każdego przedmiotu zamówienia należy dołączyć paszport techniczny. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia informacji niezbędnych do wypełnienia paszportu technicznego urządzenia. 14. Po okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewnia odpłatny serwis obejmujący naprawy i sprzedaż części zamiennych przez okres min. 7 lat od dnia zakończenia okresu gwarancyjnego. 15. W przypadku zaistnienia konieczności naprawy sprzętu w okresie objętym gwarancją o przewidywanym czasie dłuższym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach, na własny koszt i ryzyko.\ 16. 1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części: • Pozycja nr 1 – łóżko z materacem i szafką przyłóżkową, • Pozycja nr 2 - łóżko stół rehabilitacyjny, • Pozycja nr 3 – kozetka lekarska, • Pozycja nr 4 – leżanka drewniana.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3. formularz zestawienie parametrów technicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 4. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach