Urząd Gminy Sadowie ogłasza przetarg
- Adres: 27-580 Sadowie, Sadowie
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 8692437, 8692436 , fax. 158 692 437
- Data zamieszczenia: 2019-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sadowie
Sadowie 86
27-580 Sadowie, woj. świętokrzyskie
tel. 015 8692437, 8692436, fax. 158 692 437
REGON: 54990900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sadowie.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla klubów seniora oraz świetlic wiejskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zakresu dostaw zadania pn. „Dostawa wyposażenia dla klubów seniora oraz świetlic wiejskich”. określonego poniżej: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zakresu dostaw w ramach w/w zadania, określonego poniżej: Zadanie 1 – Zakup mebli wraz z montażem Lp. Nazwa Ilość 1 Szafa ubraniowa 1 szt. 2 Łóżko małżeńskie wraz ze stelażem oraz materacem 1 szt. 3 Szafka nocna 1 szt. 4 Komoda do sypialni 1 szt. 5 Stół kuchenny rozkładany 2 szt. 6 Krzesło kuchenne 20 szt. 7 Krzesło obrotowe biurowe 7 szt. 8 Krzesło obrotowe dla dziecka 2 szt. 9 Szafka na buty 6 szt. 10 Zestaw mebli młodzieżowych 2 szt. 11 Łóżko młodzieżowe 1 szt. 12 Biurko 1 szt. 13 Zestaw mebli młodzieżowych 1 szt. 14 Zestaw mebli kuchennych 1 szt. (zestaw) 15 Stół kuchenny 2 szt. 16 Zestaw mebli pokojowych 7 zestawów 17 Meble kuchenne 3 zestawy 18 Szafki łazienkowe 3 szt. 19 Fotel na korytarz 2 szt. 20 Ława na korytarz 1 szt. 21 Fotel bujany z podnóżkiem 4 szt. 22 Fotel medyczny z folią 6 szt. 23 Wersalka na 3 osoby 2 szt. 24 Ława rozkładana 5 szt. 25 Fotele składane komplet – 2 szt 5 szt. 26 Szafa na materiały 1 szt. 27 Wieszak na ubrania wiszący 2 szt. Do wszystkich pozycji wymagany jest montaż mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zadanie 2 – Zakup sprzętu RTV i AGD Lp. Nazwa Ilość 1 Telewizor kolorowy LED 32 cale 4 szt. 2 Lodówka wolnostojąca 2 szt. 3 Zmywarka wolnostojąca na 9 kompletów 1 szt. 4 Okap kuchenny 4 szt. 5 Pralka automatyczna 3 szt. 6 Lodówka wolnostojąca 3 szt. 7 Kuchnia gazowa zasilana butlą + wąż z reduktorem 4 szt. 8 Telewizor kolorowy LED 52 cale 1 szt. Zadanie 3 – Zakup wyposażenia Lp. Nazwa Ilość 1 Lampka biurowa klips 9 szt. 2 Zestaw garnków + patelnia 3 szt. 3 Lampka nocna 3 szt. 4 Prześcieradło z gumką 20 szt. 5 Komplet ręczników 12 szt. 6 Komplet kołdra i poduszka 17 szt. 7 Komplet pościeli 17 szt. 8 Wyposażenie kuchni (zestaw talerzy, sztućców, szklanki) 4 szt. 9 Drobne elementy wyposażenia łazienki (zestaw łazienkowy) 3 szt. 10 Rower stacjonarny treningowy 1 szt. 11 ANTY – monopol – gra planszowa 2 szt. 12 Szachy 2 szt. 13 Warnik 1 szt. 14 Serwis obiadowo kawowy 2 szt. 15 Kubek na gorące napoje 25 szt. 16 Zestaw sztućców na 12 osób 2 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodatkowe doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków
Dodano: 2024-04-16 - Zakup pierwszego wyposażenia Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Nr 1 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
Dodano: 2021-01-12 - Zakup pierwszego wyposażenia Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Nr 1 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
Dodano: 2021-01-08 - Zakup pierwszego wyposażenia Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Nr 1 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach” - nagłośnienie
Dodano: 2020-11-25 - Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"
Dodano: 2020-10-27 - Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"
Dodano: 2020-10-14 - Zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie
Dodano: 2020-10-07 - Zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie
Dodano: 2020-09-23 - Zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej oraz wyposażenia na rzecz zwalczania koronawirusa COVID-19 w ramach projektu pn. „Bezpieczna Przyszłość” współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 2.8 Rozwój Usług Społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na latach 2014 -2020
Dodano: 2020-09-22 - „Zakup i dostawa środków ochronnych, wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Bejscach”
Dodano: 2020-09-22