Przetargi.pl
„Dostawa wyposażenia dla klubów seniora oraz mieszkań wspomaganych”

Urząd Gminy Sadowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-580 Sadowie, Sadowie
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8692437, 8692436 , fax. 158 692 437
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sadowie
    Sadowie 86
    27-580 Sadowie, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8692437, 8692436, fax. 158 692 437
    REGON: 54990900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sadowie.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa wyposażenia dla klubów seniora oraz mieszkań wspomaganych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zakresu dostaw zadania pn. „Dostawa wyposażenia dla klubów seniora oraz mieszkań wspomaganych”. określonego poniżej: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zakresu dostaw w ramach w/w zadania, określonego poniżej: Zadanie 1 – zakup sprzętu RTV i AGD Lp. Nazwa Ilość 1 Telewizor kolorowy LED 32 cale 4 sztuki 2 Lodówka wolnostojąca 2 sztuki 3 Zmywarka wolnostojąca na 9 kompletów 2 sztuki 4 okap kuchenny 4 sztuki 5 pralka automatyczna 3 sztuki 6 Lodówka wolnostojąca 2 sztuki 7 Kuchnia gazowa zasilana butlą + wąż z reduktorem 4 sztuki 8 Czajnik elektryczny 2 sztuki 9 butla gazowa z reduktorem i wężem 5 sztuk 10 antena do telewizji naziemnej 2 sztuki Zadanie 2 – Zakup mebli wraz z montażem Lp. Nazwa Ilość 1 Szafa ubraniowa 1 sztuka 2 Łóżko małżeńskie wraz ze stelażem oraz materacem 1 sztuka 3 Szafka nocna 1 sztuka 4 Komoda do sypialni 1 sztuka 5 Stół kuchenny rozkładany 2 sztuki 6 Krzesło kuchenne 20 sztuk 7 krzesło obrotowe biurowe 3 sztuki 8 krzesło obrotowe dla dziecka 2 sztuki 9 Szafka na buty 7 sztuk 10 zestaw mebli młodzieżowych 2 sztuki 11 Łóżko młodzieżowe 1 sztuka 12 Biurko 1 sztuka 13 zestaw mebli młodzieżowych 1 sztuka 14 zestaw mebli kuchennych 1sztuka (zestaw) 15 Stół kuchenny 2 sztuki 16 zestaw mebli pokojowych 7 zestawów 17 Meble kuchenne 3 zestawy 18 Szafki łazienkowe 3 sztuki 19 fotel na korytarz 2 sztuki 20 ława na korytarz 1 sztuka 21 Fotel bujany z podnóżkiem 8 sztuk 22 Fotel medyczny z folią 10 sztuk 23 wersalka na 3 osoby 2 sztuki 24 Ława rozkładana 2 sztuki 25 Fotele składane komplet 10 sztuk 26 Szafa na materiały 2 sztuki 27 Wieszak na ubrania wiszący 2 sztuki Do wszystkich pozycji wymagany jest montaż mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zadanie 3 – Zakup wyposażenia Lp. Nazwa Ilość 1 Lampka biurowa klips 4 sztuki 2 zestaw garnków + patelnia 4 sztuki 3 Lampka nocna 3 sztuk 4 prześcieradło z gumką 17sztuk 5 komplet ręczników 12 sztuk 6 komplet kołdra i poduszka 17 sztuk 7 komplet pościeli 17 sztuk 8 Wyposażenie kuchni (zestaw talerzy, sztućców, szklanki) 4 sztuki 9 Drobne elementy wyposażenia łazienki (zestaw łazienkowy) 4 sztuki 10 Rower stacjonarny treningowy 2 sztuki 11 ANTY – monopol – gra planszowa 4 sztuki 12 Szachy 4 sztuki 13 Serwis obiadowo kawowy 4 sztuki 14 Kubek na gorące napoje 50 sztuk 15 Zestaw sztućców na 12 osób 4 sztuki 16 gra scrable 2 sztuki 17 garnek 5 l z pokrywą 2 sztuki 18 zakup zestawu do nordic walking 40 sztuk Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu „Program wsparcia osób niesamodzielnych i wykluczonych społecznie w gminie Sadowie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach