Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
- Data zamieszczenia: 2017-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
ul. M. C. Skłodowskiej 10
41800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
REGON: 27273516200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa wyposażenia dla Klinicznego Oddział Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej-Blok Operacyjny-meble medyczne oraz wyposażenie Klinicznego Oddziału Chirurgii Ogólnej , Bariatrycznej i Medycyny Ratunkowej” o sygn. DZP/12PN/2017 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyposażenia dla Klinicznego Oddział Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej-Blok Operacyjny-meble medyczne oraz wyposażenie Klinicznego Oddziału Chirurgii Ogólnej , Bariatrycznej i Medycyny Ratunkowej” o sygn. DZP/12PN/2017 W skład wyposażenia/ zamówienia wchodzą 2 Pakiety tj.: • Pakiet nr 1: Stojak z misą – 6 szt. Podest operacyjny jednostopniowy - 3 szt. Taboret z oparciem i siedziskiem tapicerowanym- 8 szt. Stolik opatrunkowy - 2 szt. Stolik na instrumenty chirurgiczne - 2 szt. Stolik zabiegowy – 3 szt. • Pakiet nr 2: Fotele laryngologiczne – 2 szt. Wózek do transportu chorych w pozycji leżącej nośność min. 250 kg- 1 szt. Wózek do transportu chorych w pozycji siedzącej nośność min. 200 kg -1 szt. Wózek do transportu chorych - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 6 -15 do SIWZ – parametry techniczne oraz załącznik nr 3 do SIWZ – formularz cenowy. Rozdział III pkt. 2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załącznikach nr 6-13 do SIWZ - Parametry techniczne 2) zaoferują produkty bezpieczne w użyciu zakwalifikowane przez producenta jako wyrób medyczny spełniające wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017.211) za wyjątkiem Pakietu nr 1 pozycji nr 2, posiadające oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności, 3) zaoferują sprzęt kompletny, fabrycznie nowy nieużywany (nie powystawowy), rok produkcji 2017 4) zaoferują minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu. Okres gwarancji będzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami rozdz. XXV SIWZ - Kryteria oceny ofert, 5) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 6) zapewnią dostawę wraz z montażem produktu (sprzętu) w godzinach pomiędzy 11:00-14:00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu, 7) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, 8) przeprowadzą instruktaż personelu Szpitala w zakresie obsługi/konserwacji oferowanych produktów, 9) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 10) wraz z dostawą produktów przedłożą Zamawiającemu Instrukcję obsługi w języku polskim, 11) przystąpią do naprawy produktu w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii, 12) zagwarantują dostępność części zamiennych min. 10 lat od daty dostawy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu w tym sprzętu medycznego w ramach projektu pn. „Ergonomia – zdrowie i siła na co dzień! – etap III” dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2024-05-04 - Dostawa sprzętu w tym sprzętu medycznego w ramach projektu pn. „Ergonomia – zdrowie i siła na co dzień! – etap III” dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2023-11-08 - Dostawę wyposażenia specjalistycznego medycznego w ramach projektu „DIALOG” etap I
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa sprzętu w ramach 8 części realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II.
Dodano: 2023-10-21 - Dostawa sprzętu w ramach 10 części realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II”.
Dodano: 2023-09-26 - Dostawa sprzętu w ramach 10 części realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II”.
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa mebli medycznych
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa mebli oraz mebli medycznych
Dodano: 2023-04-28 - Zakup łóżek intensywnego nadzoru oraz wózków transportowo-zabiegowych
Dodano: 2022-09-19 - Dostawa mebli medycznych - wózki
Dodano: 2022-08-16