Przetargi.pl
„Dostawa wyposażenia dla Klinicznego Oddział Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej - łóżka pacjentów, szafki przyłóżkowe, wyposażenie” o sygn. DZP/31PN/2016

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
  • Data zamieszczenia: 2016-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. M. C. Skłodowskiej 10
    41800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
    REGON: 27273516200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa wyposażenia dla Klinicznego Oddział Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej - łóżka pacjentów, szafki przyłóżkowe, wyposażenie” o sygn. DZP/31PN/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyposażenia dla Klinicznego Oddział Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej - łóżka pacjentów, szafki przyłóżkowe, wyposażenie” o sygn. DZP/31PN/2016 Przedmiot zamówienia składa się z 3 pakietów: Pakiet 1: Łóżka szpitalne oraz szafki przyłóżkowe: - Łóżko szpitalne z materacem z regulowana wysokością leża – 24 sztuki - Szafka przyłóżkowa z blatem do karmienia pacjenta – 24 sztuki - Szafka przyłóżkowa ze składanym blatem bocznym – 4 sztuki Pakiet 2: Łóżka szpitalne dziecięce: - Łóżka szpitalne dla dzieci z materacem – 4 sztuki Pakiet 3: Wyposażenie: - Wózek zabiegowy ze stali nierdzewnej – 1 szt - Wózek wielofunkcyjny – 1 szt - Wózek na odpady lub brudną bieliznę – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający dane techniczne sprzętu – załącznik nr 5 do SIWZ – Parametry techniczne oraz załącznik nr 4 do SIWZ - Formularz cenowy. UWAGA: Zamawiający w zakresie Pakietu nr 1 wymaga rozdziału terminu dostawy Termin 1a – 2 tygodnie (14 dni kalendarzowych) od daty podpisania umowy dla 13 szt. łóżek pacjenta, 13 szt. szafek przyłóżkowych z blatem do karmienia pacjenta, 4 szt. szafek przyłóżkowych ze składanym blatem bocznym Termin 1b - 15 tygodni (105 dni kalendarzowych) od daty podpisania umowy dla 11 szt. łóżek pacjenta i 11 szt. przyłóżkowych z blatem do karmienia pacjenta Zamawiający w zakresie Pakietu nr 3 poz. 3 (wózek na odpady lub brudną bieliznę) dopuszcza, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym 2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że: 2.1) zaoferują produkt (sprzęt) zakwalifikowany przez producenta jako wyrób medyczny spełniający wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679) oraz Dyrektywy 93/42/EEC, posiadający oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności (z pominięciem asortymentu opisanego w Pakiecie nr 3 poz. 3 dla którego Zamawiający dopuszcza aby produkt nie był wyrobem medycznym) 2.2)zaoferują produkt (sprzęt) zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku 5 do SIWZ tj. Parametry techniczne 2.3) zaoferują produkt (sprzęt) kompletny, fabrycznie nowy rok produkcji 2016 2.4) zaoferują minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu. Okres gwarancji będzie poddawany kryterium ocen zgodnie z zapisami SIWZ rozdz. XXV - Kryteria oceny ofert. 2.5) zapewnią transport produktu (sprzętu) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 2.6) zapewnią dostawę wraz z montażem produktu (sprzętu) w godzinach pomiędzy 11:00-14:00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu. 2.7) przeprowadzą instruktaż personelu Szpitala w zakresie obsługi oferowanego produktu (sprzętu) 2.8) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, 2.9) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ 2.10)złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim 2.11) przystąpią do naprawy produktu (sprzętu) w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii 2.12) w przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, Wykonawca na czas naprawy dostarczy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w postępowaniu w terminie 72 godz. od chwili poinformowania Zamawiającego o konieczności dokonania naprawy Sprzętu poza miejscem zainstalowania w siedzibie Zamawiającego 2.13)zobowiązują się w trakcie obowiązywania gwarancji w ramach wynagrodzenia umownego do świadczenia usług serwisowych oraz przeglądu gwarancyjnego obejmującego m.in.: dojazd pracownika serwisu, usługę, wymianę części wskazanych przez producenta zgodnie z zaleceniami producenta dla oferowanego produktu (sprzętu) na rzecz Zamawiającego 2.14)zagwarantują dostępność części zamiennych min. 10 lat od daty dostawy. 2.15)zagwarantują serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres minimum 10 lat uwzględniający aktualizację oprogramowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach