Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla jednostek OSP na terenie Gminy Kobylnica działających w ramach Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego

Gmina Kobylnica ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, Główna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842-90-70, , fax. 59 842-90-72
  • Data zamieszczenia: 2018-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylnica
    Główna 20
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 842-90-70, , fax. 59 842-90-72
    REGON: 77097983200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kobylnica.tensoft.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla jednostek OSP na terenie Gminy Kobylnica działających w ramach Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla jednostek OSP na terenie Gminy Kobylnica działających w ramach Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego (Zadanie Nr 1 – Nr 11). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące Zadania: 1) Zadanie Nr 1 – Dostawa pilarek łańcuchowych i przecinarek spalinowych, 2) Zadanie Nr 2 - Dostawa wyciągarek samochodowych, 3) Zadanie Nr 3 - Dostawa wyposażenia medycznego, 4) Zadanie Nr 4 - Dostawa hydraulicznego wyposażenia ratowniczego, 5) Zadanie Nr 5 - Dostawa wyposażenia technicznego, 6) Zadanie Nr 6 - Dostawa motopomp, 7) Zadanie Nr 7 - Dostawa kamer termowizyjnych, 8) Zadanie Nr 8- Dostawa zestawów ochronnych strażaka, 9) Zadanie Nr 9 - Dostawa wyposażenia prewencyjnego, 10) Zadanie Nr 10 - Dostawa ratowniczego sprzętu mechanicznego, 11) Zadanie Nr 11 - Dostawa zestawów komputerowych. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia (Zadań). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Kartach wyposażenia OSP, sporządzonych dla poszczególnych Zadań Nr 1 – Nr 11, w odniesieniu dla poszczególnych jednostek OSP i stanowią odpowiednio Załączniki Nr 5a - Nr 5k do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia dedykowany do realizacji ratownictwa technicznego w zakresie podstawowych i specjalistycznych czynności ratowniczych w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym, musi spełniać normatyw wymagany przez właściwe przepisy prawa, w tym wymagania szczegółowe wskazane na Kartach wyposażenia OSP, które stanowią odpowiednio Załączniki Nr 5a - Nr 5k do SIWZ: 1) jednostkowe wymagania jakościowe i techniczne (parametry techniczne); 2) ilości dostaw poszczególnego asortymentu. 5. Wyposażenie i sprzęt (jeżeli są wymienione w tabeli „Wykaz wyrobów”, zawartej w Załączniku Nr 3 do rozporządzenia MSWiA z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. z U.2007, Nr 143, poz. 1002) zatytułowanego. „Wykaz wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej oraz wykorzystywanych przez te jednostki do alarmowania o pożarze lub innym zagrożeniu”) muszą posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia, spełniać wymagania zawarte w w/w rozporządzeniu a także w ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 r. (t.j. Dz.U.2017.1226). 6. Wykonawca w terminie do 7 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu do uzgodnienia, dokumenty potwierdzające zgodność planowanego do dostawy wyposażenia (tj. sprzętu ratowniczego, środków technicznych, urządzeń, ubrań ochronnych) m.in. z wymaganiami szczegółowymi wskazanymi na Kartach wyposażenia OSP, w tym m.in.: karty katalogowe wyposażenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, aktualne dopuszczenia, oraz kraj pochodzenia produktu. 7. Dostawę wyposażenia nieodpowiadającego normom i wymaganiom szczegółowym oraz niezaakceptowanego przez Zamawiającego, Wykonawca realizuje na własne ryzyko. Zamawiający ma prawo odmowy przyjęcia takiej dostawy i nieuiszczenia za nie zapłaty. 8. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym. 9. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy wolny od wad, nieobciążony prawami osób trzecich oraz wysokiej jakości zgodnie z potrzebami Zamawiającego wskazanymi w pkt 4 i 5 powyżej, oraz nie może stanowić prototypu i produktu demonstracyjnego. 10. Wszystkie urządzenia mechaniczne i hydrauliczne muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 11. Dostawa wyposażenia odbędzie się w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego kompletność i nienaruszalność oraz realizowana będzie wraz z transportem i rozładunkiem na terenie Gminy Kobylnica. Miejsce dostawy zostanie dookreślone na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44511500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, sporządzone według Załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) formularze kalkulacyjne dla Zadań na które Wykonawca składa ofertę, stanowiące odpowiednio Załącznik Nr 1a – 1k do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 24 ust. 1 pkt 13-22 PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik; w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną