Przetargi.pl
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA INSPEKTORÓW INSPEKCJI TRANSPORTU DROGOWEGO BIURA KONTROLI OPŁATY ELEKTRONICZNEJ

Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-807 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 222 204 801 , fax. 222 204 899
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Al. Jerozolimskie 94
    00-807 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 222 204 801, fax. 222 204 899
    REGON: 17427604000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA INSPEKTORÓW INSPEKCJI TRANSPORTU DROGOWEGO BIURA KONTROLI OPŁATY ELEKTRONICZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego poszczególnych elementów wyposażenia inspektorskiego na potrzeby pracowników GITD realizujących zadania służbowe w terenie wg. poniższego asortymentu: 1) Część I: Dostawa toreb służbowych; 2) Część II: Dostawa rękawic taktycznych; 3) Część III: Dostawa rękawic zimowych; 4) Część IV: Dostawa bielizny termoaktywnej; 5) Część V: Dostawa latarek patrolowych wraz z kompatybilną nakładką czerwoną; 6) Część VI: Dostawa akumulatorów do latarek patrolowych; 7) Część VII: Dostawa latarek akumulatorowych wraz z kompatybilną nakładką czerwoną; 8) Część VIII: Dostawa akumulatorów do latarek; 9) Część IX: Dostawa lornetek; 10) Część X: Dostawa noży ratunkowych; 11) Część XI: Dostawa wideorejestratorów jazdy wraz z kartami pamięci; 12) Część XII: Dostawa gazów pieprzowych wraz z kaburami; 13) Część XIII: Dostawa kajdanek wraz z kaburami; 14) Część XIV: Dostawa CB; 15) Część XV: Dostawa anten magnetycznych do CB radia Szczegółowe informacje zawarte w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków we wskazanym zakresie dla żadnej z części zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA - formularz OF.0.; 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w pkt 7.4, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy w tym postępowaniu złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe i ewentualne wyjaśnienia (należy wykorzystać formularz DP.2. załączony do niniejszej SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3. Wraz z ofertą powinny być złożone: 3.1. oświadczenia wstępnie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 3 i wymagane postanowieniami Części II SIWZ; 3.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 3.3. pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 3.4. dowód wniesienia wadium, jeżeli wadium jest wymagane zgodnie z postanowieniami Warunków szczególnych SIWZ. W przypadku gdy wymagane wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach