Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla Domu Dziennego Pobytu oraz Warsztatów Terapii Zajęciowej przy ul. Sitki 3 Część 1 - Dostawa mebli i wyposażenia Część 2 – Dostawa RTV, AGD i sprzętu elektrycznego Część 3 – Dostawa sprzętu sportowego

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39300 Mielec, ul. Żeromskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177 888 500 , fax. 177 888 505
  • Data zamieszczenia: 2017-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26
    39300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 177 888 500, fax. 177 888 505
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla Domu Dziennego Pobytu oraz Warsztatów Terapii Zajęciowej przy ul. Sitki 3 Część 1 - Dostawa mebli i wyposażenia Część 2 – Dostawa RTV, AGD i sprzętu elektrycznego Część 3 – Dostawa sprzętu sportowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług projektowych polegających na: 1) Część 1 – Dostawie mebli i wyposażenia 2) Część 2 – Dostawie RTV, AGD i sprzęty elektrycznego, 3) Część 3 – Dostawie sprzętu sportowego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (tj. na jedną część, na dwie części lub na trzy części) i dokona wyboru oferty odrębnie w ramach każdej z części. W wyniku postępowania zostaną zawarte umowy zgodnie z zawartymi w Tomie III SIWZ wzorami. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia na więcej niż jedną części temu samemu wykonawcy. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie II i III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1) Część 1 – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), 2) Część 2 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), 3) Część 3 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699; b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Obowiązki Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy 1) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnie potwierdzającym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów, o których mowa w pkt. III.4 ppkt 1a dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. 3) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca przedstawi dokumenty, o których mowa w pkt. 2 powyżej dotyczące tego podwykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach