Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia Centrum Kultury i Promocji w ramach projektu „Rewitalizacja XIX wiecznego ratusza wraz z odtworzeniem historycznych funkcji rynku w Krościenku nad Dunajcem.”

Gmina Krościenko nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 3077 , fax. 18 262 3455
  • Data zamieszczenia: 2021-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krościenko nad Dunajcem
    Rynek 35
    34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 262 3077, fax. 18 262 3455
    REGON: 49189232800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia Centrum Kultury i Promocji w ramach projektu „Rewitalizacja XIX wiecznego ratusza wraz z odtworzeniem historycznych funkcji rynku w Krościenku nad Dunajcem.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego wyposażenia Centrum Kultury i Promocji w Krościenku nad Dunajcem w ramach projektu „Rewitalizacja XIX wiecznego ratusza wraz z odtworzeniem historycznych funkcji rynku w Krościenku nad Dunajcem.” Przedmiotowe zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach 11 Osi Priorytetowej Rewitalizacja przestrzeni regionalnej 11.2 Odnowa obszarów wiejskich – SPR, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. W zakres zamówienia wchodzi: 1) Część I – Dostawa mebli do Centrum Kultury i Promocji w Krościenku nad Dunajcem; a) biurko pracownicze – 3 szt., b) fotel do pracy – 3 szt., c) krzesło interesanta – 3 szt., d) dostawka do biurka na akta – 3 szt., e) szafa ubraniowa – 3 szt., f) szafa biurowa na akta – 3 szt., g) szafka na akta specjalne – 3 szt., h) lampa na biurko – 3 szt.,i) stała ekspozycja wystawowa – 10 mb, j) fotele dla oczekujących – 3 szt., k) gablota informacyjna - 1 szt., l) komplet gablot wystawienniczych – 1 kpl., m) archiwum regały jezdne – 4mb., n) szafy w garderobie – 2 szt., o) szafka kuchenna z blatem w części socjalnej – 1 szt., p) stolik śniadaniowy z 3 krzesłami – 1 kpl. 2) Część II – Dostawa sprzętu elektronicznego dla Centrum Kultury i Promocji w Krościenku nad Dunajcem; a) laptop z oprogramowaniem (antywirus, office) – 3 szt., b) drukarka laserowa – urządzenie wielofunkcyjne 1 szt., c) drukarka laserowa – 1 szt., d) telewizor 65` - 3 szt., e) laptop dla pracownika informacji – 1 szt. 3) Część III – Dostawa wyposażenia pracowni witrażu Centrum Kultury i Promocji w Krościenku nad Dunajcem; a) zestaw podstawowy do witrażu – 7 szt., b) szlifierka do szkła witrażowego – 2 szt., c) stół podświetlany witrażowy – 1 szt., d) stół warsztatowy – 7 szt. 4) Część IV – Dostawa wyposażenia pracowni krawieckiej i hafciarskiej Centrum Kultury i Promocji w Krościenku nad Dunajcem; a) maszyna do szycia – 5 szt., b) hafciarka – 2 szt., c) żelazko z deską do prasowania 1 szt. 5) Część V – Dostawa wyposażenia pracowni fotograficznej Centrum Kultury i Promocji w Krościenku nad Dunajcem; a) aparat cyfrowy – 8 szt., b) oprogramowanie do obróbki zdjęć i filmów – 1 kpl., c) tablet multimedialny – 8 szt. 6) Część VI – Dostawa systemu informacji i promocji dla Centrum Kultury i Promocji w Krościenku nad Dunajcem; a) kiosk interaktywny – 3 szt., b) stół multimedialny – 1 szt., c) ploter – 1 szt., d) wielofunkcyjna prasa transferowa z akcesoriami – 1 szt. 7) Część VII – Dostawa sprzętu estradowo-muzycznego dla Centrum Kultury i Promocji w Krościenku nad Dunajcem; a) pianino cyfrowe w sali prób – 1 szt., b) mikser audio sceniczny – 1 szt. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia dla każdej części określa załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach