Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 4 części.

Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 410 500 , fax. 618 480 556
  • Data zamieszczenia: 2020-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18
    60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 410 500, fax. 618 480 556
    REGON: 63127678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 4 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 4 następujące części: 1) Część nr 1 – Artykuły biurowe; 2) Część nr 2 – Papier; 3) Część nr 3 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń kopiująco-drukujących; 4) Część nr 4 – Materiały archiwizacyjne. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie, do wykorzystania następujących kwot brutto, które Zamawiający przeznaczył na realizację poszczególnych części zamówienia: 1) Część nr 1 – 65.000,00 zł; 2) Część nr 2 – 90.000,00 zł; 3) Część nr 3 – 215.000,00 zł; 4) Część nr 4 – 70.000,00 zł. 3. Zamówienie w każdej z części będzie realizowane do 12 miesięcy lub do wykorzystania kwot jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie poszczególnych zadań przy czym rozpoczęcie świadczenia dostaw zaplanowano od 01.01.2021r. 4. W częściach 1, 2 i 4 maksymalny termin poszczególnych dostaw, wynosić będzie do 3 dni roboczych od daty złożenia przez Zamawiającego pisemnego zlecenia. Faktyczny czas dostawy zależny będzie od terminu zaproponowanego przez Wykonawcę. 5. W części 3 termin poszczególnych dostaw, wynosić będzie do 3 dni roboczych od daty złożenia przez Zamawiającego pisemnego zlecenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1) Część nr 1 – 1.500,00 zł; 2) Część nr 2 – 2.100,00 zł; 3) Część nr 3 – 5.200,00 zł; 4) Część nr 4 – 1.700,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do każdej z części nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach