Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg
- Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
- Data zamieszczenia: 2015-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
ul. Szczęśliwicka 34 34
02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
REGON: 01719630000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia biurowego dla Urzędu Dozoru Technicznego - nr sprawy ZP-AP-41/15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w oddziałach terenowych oraz Centrali Urzędu Dozoru Technicznego. Przedmiot umowy obejmuje również demontaż i wyniesienie starego wyposażenia meblowego przeznaczonego do likwidacji z pomieszczeń, w których będą montowane nowe meble. Szczegółowy opis techniczny mebli wraz ze specyfikacją asortymentową został opisany we wzorze umowy (w załączniku nr 2 do umowy) stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania oraz spełniające wszystkie wymogi określone w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł . Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu (wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038 w Bank Gospodarstwa Krajowego zaznaczając w tytule przelewu: Wadium - dostawa wyposażenia meblowego, ZP-AP-41/15 lub w jednej z poniżej podanych form: w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; w gwarancjach ubezpieczeniowych; w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42 poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Urząd Dozoru Technicznego, 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34 pok.2 KANCELARIA UDT, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wpłatę pełnej kwoty wadium. (Zaleca się, by Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu wadialnego, a oryginał przekazał Zamawiającemu oddzielnie). UWAGA Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP oraz w art. 46 ust. 4a ustawy PZP.Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl zakładka: O nas - Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku/zamówienia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE USŁUGI ZAPROJEKTOWANIA, WYKONANIA, DOSTAWY I MONTAŻU ZABUDOWY MEBLOWEJ NA WYMIAR W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH W BUDYNKU MAZOWIECKIEGO BIURA PLANOWANIA REGIONALNEGO W WARSZAWIE
Dodano: 2016-07-27 - Zakup wyposażenia meblowego na zad. 42 350 Kraków - Pychowice
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa, montaż i podłączenie do instalacji dygestoriów oraz uzupełnienie wyposażenia Pracowni biofizyki, chemii i biologii molekularnej w meble biurowe i siedziska rekreacyjne
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa i montaż wyposażenia wnętrz w ramach zadania Adaptacja budynku przy ul. Otolińskiej 6 na potrzeby Centrum Aktywności Seniora.
Dodano: 2016-07-19 - Aranżacja sali na potrzeby wielofunkcyjnej galerii sztuki w budynku Dworca Kolejowego w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa, modernizacja pomieszczeń budynku D pod potrzeby Przychodni Specjalistycznych, Rejestracji, Szatni i Części Administracji wraz z zakupem wyposażenia tj. zakup wyposażenia meblowego.
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa mebli do Urzędu Dozoru Technicznego - znak sprawy ZP-AL-11/16
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Duchnicach, gm. Ożarów Mazowiecki
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa + montaż mebli hotelowych do obiektów Centrum Usług Logistycznych Nr postępowania: 29/WA/PN/2016
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa + montaż mebli hotelowych oraz łóżek hotelowych wraz z akcesoriami do obiektów Centrum Usług Logistycznych, Nr postępowania: 21/WA/PN/2016
Dodano: 2016-03-17