Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4502284 , fax. 22 4502236
- Data zamieszczenia: 2014-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Madalińskiego 25 25
02-544 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4502284, fax. 22 4502236
REGON: 01204574300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia Banku Mleka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do zamawiającego urządzeń stanowiących wyposażenie Banku Mleka: Pasteryzatora z koszykami, komory laminarnej z lampą UV, chłodziarko - zamrażarki szafowej, zamrażarki szafowej, analizatora mleka kobiecego, laktatora i kapslarki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 422140009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium 5000,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmadalinskiego.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kotłów parowych na potrzeby Oddziału WDW Rogowo
Dodano: 2014-06-26 - wyposażenie pomieszczenia bufetu w gmachu Wydziału Humanistycznego w sprzęt AGD i meble w ramach realizacji projektu pod nazwą Budowa budynku Wydziału Humanistycznego z Pracownią Rzeźby dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach przy ul. Żytniej - II etap
Dodano: 2012-10-10