Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu ogłasza przetarg
- Adres: 42-700 Lubliniec, Grunwaldzka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 3532800; 34 3532810 , fax. 34 3562880
- Data zamieszczenia: 2019-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
Grunwaldzka 48
42-700 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 34 3532800; 34 3532810, fax. 34 3562880
REGON: 00029278700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://wsnlc.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia apteki szpitalnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa wyposażenia apteki szpitalnej”. 2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niezależne od siebie części: Część 1. Meble Część 2. Sprzęt apteczny Część 3. Wyposażenie dodatkowe 3. Szczegółowy opis zamówienia został przedstawiony w załącznikach 1.1 – 1.3 oraz I - VIII. Pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze Umowy dla części 1 oraz we wzorze Umowy dla części 2 i 3. 4. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: − przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania, − posiadać wymagane przepisami prawa atesty i dopuszczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami, − przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany, nieużywany, nie eksponat wystawowy oraz spełniać wymagania opisane w załącznikach do SIWZ dla poszczególnych części, − przedmiot umowy, który został zakwalifikowany do wyrobów medycznych musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2019.175 ze zmianami), − przedmiot umowy musi spełniać warunki zgodności wynikające z normy CE, − przedmiot zamówienia musi być kompletny po zamontowaniu, zainstalowaniu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych. 5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia: − był objęty gwarancją producenta/ dostawcy określoną w SIWZ odrębnie dla danego produktu, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 lub 36 miesięcy (szczegóły w załącznikach I-VIII), − okres rękojmi wynosi 2 lata, 6. W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta do prezentacji oferowanego wyrobu. 7. Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie z zakresu obsługi urządzeń medycznych będących przedmiotem umowy (dotyczy części 2, poz. 1, 2 i 3). Szkolenie dokumentowane będzie protokołem ze szkolenia. Protokoły sporządza szkolący. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy dla poszczególnych części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej z części w wysokości: Część 1. 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych); Część 2. 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 złotych); Część 3. 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt 00/100 złotych). 1. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1.1. pieniądzu; 1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3. gwarancjach bankowych; 1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego w ING Bank Śląski S.A. O/Lubliniec nr 04 1050 1155 1000 0022 1665 1477. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatrycznego im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu (w sekretariacie - pok. Nr 13) lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie opisanej „wadium".
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Na ofertę składają się: 9.1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 9.2. formularze asortymentowo-cenowe – załączniki nr 1.1 – 1.3; 9.3. zestawienia parametrów i warunków technicznych – załączniki nr I – VIII; 9.4. oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. 7 SIWZ, 9.5. w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), 9.6. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli, wyposażenia do gabinetów lekarskich, pomieszczeń biurowych
Dodano: 2024-06-18 - „Wykonanie i dostawa mebli na potrzeby Poradni Dermatologicznej.”
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa mebli
Dodano: 2024-02-27 - „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach”.
Dodano: 2023-11-15 - „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
Dodano: 2023-11-03 - Dostawa pierwszego wyposażenia do Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej oraz Regionalnego Centrum Wsparcia Pieczy Zastępczej w ramach projektu Wsparcie pieczy zastępczej w województwie śląski
Dodano: 2023-10-18 - „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
Dodano: 2023-08-09 - „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2023-06-14 - 14/2023 Dostawa wyposażenia dla zad. pn. „Przebudowa z rozbudową budynku szpitala w celu utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Szpitalu Rejonowym im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu"
Dodano: 2023-05-10