Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, Rynek Staromiejski 15
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6527900, 6211341 , fax. 056 6521189
- Data zamieszczenia: 2009-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu
Rynek Staromiejski 15 15
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6527900, 6211341, fax. 056 6521189
REGON: 01068496000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www-poczta-polska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka akcyjna w której głównym udziałowcem jest Skarb Pastwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA APTECZEK PIERWSZEJ POMOCY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów wyposażenia apteczek pierwszej pomocy do Regionalnego Zespołu Magazynów w Toruniu, przy ul. Polnej 134/136, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości w poszczególnych asortymentach nie więcej niż o 20 %. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, metodą spełnia- nie spełnia, na druku ZP-17, stanowiącym załącznik do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 188 poz. 11154). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) warunki określone w pkt 1 ppkt a) oraz d) muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) warunki określone w pkt 1 ppkt b) oraz c) mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do siwz należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, sporządzone wg załącznika nr 3 do siwz, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. b, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Wykonawca składając kopie dokumentów zobowiązany jest potwierdzić je za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez Wykonawcę, a w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie - przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt. VI specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa opatrunków.
Dodano: 2016-07-04 - Zakup i dostawa opatrunków z podziałem na 6 grup asortymentowych dla SP ZOZ Rypin
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety: Pakiet Nr I Środki opatrunkowe 1; Pakiet Nr II Środki opatrunkowe 2; Pakiet Nr III Środki opatrunkowe 3; Pakiet Nr IV Rękawice chirurgiczne, diagnostyczne-nitrylowe; Pakiet Nr V Sprzęt różny; Pakiet Nr VI Pojemniki plastikowe na odpady
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa opatrunków
Dodano: 2016-04-26 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-04-12 - Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. E. Warmińskiego w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-03-17 - Dostawy materiałów opatrunkowych i obłożeń chirurgicznych
Dodano: 2016-03-14 - Przetarg nieograniczony nr M-2/2016
Dodano: 2016-01-14 - Dostawę materiałów opatrunkowych
Dodano: 2015-12-17