Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia - ekranu scenicznego do Centrum Promocji Mody Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.

Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2547408, centrala 2547598 , fax. 42 2547418
  • Data zamieszczenia: 2014-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
    ul. Wojska Polskiego 121 121
    91-726 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 2547408, centrala 2547598, fax. 42 2547418
    REGON: 00027579000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia - ekranu scenicznego do Centrum Promocji Mody Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia - ekranu scenicznego do Centrum Promocji Mody Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Na przedmiot zamówienia składa się: Ekran sceniczny: Ekran sceniczny należy dostarczyć w postaci ściany ledowej o wymiarze 6x4m + - 10% i parametrach: wewnętrzny full colour: piksel: P6 (nie więcej niż 6 mm) rodzaj: SMD 3 in 1 odświeżanie nie mniej niż 1000 Hz wielkość kabiny: nie większy niż 580x580mm maksymalna waga nie większa niż 26 kg/m2 -transmisja sygnału: Ethernet -belka nośna ekranu górna (ilość dostosowana do dłuższego boku ekranu) -przesył obrazu - sender box (2 szt.) -ekran należy dostarczyć w skrzyniach transportowych Ekran powinien być dostarczony z kompatybilnym systemem mocowania, który umożliwi jego funkcjonowanie na Auli Centrum Promocji Mody. System powinien składać się z: podstawa- 2 sztuki, zastrzał słupa (hokej) - 8 sztuk, wózek Q400x600 - 2 sztuki, nad-stawka Q390 - 2 sztuki, wyciągarka łańcuchowa ręczna 1,5T - 2 sztuki, zastrzał obwiedni - 2 sztuki, odcinki słupów quadrosystem 390 (50x4; 30x3: 3000mm - 2sztuki, 2500mm - 2 sztuki, 650mm - 2 sztuki), zawias przegubowy - 8 sztuk, odcinki belki Quadrosystem 400x600 (50x4; 30x3: 3000mm - 3 sztuki, 2000mm - 1 sztuka), zestaw Elementów łączeniowych: szybkozłączki, trzpienie, bolce, zawleczki. W ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać kompleksowy montaż ekranu z uwzględnieniem podłączeń instalacji elektrycznej (w budynku CPM) i video (miedzy sterownią a sceną). Ponadto wykonawca zapewni uruchomienie ekranu, wdrożenie całego systemu oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi pracowników wskazanych przez Zamawiającego. Do ekranu należy dołączyć instrukcję obsługi i konfiguracji ekranu, obsługi poszczególnych elementów systemu oraz oprogramowania powinno być w języku polskim. Powyższe rozwiązanie powinno umożliwiać współpracę z istniejącym systemem, zapewniać możliwość podłączenia sygnałów ze źródeł analogowych oraz cyfrowych (DVI, HDMI, VGA, CVBS, SDI, YUV). Powinien umożliwiać również wysłanie dwóch niezależnych sygnałów cyfrowych (np. 2x DVI , dla senderboxa).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323512000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium ustala się na kwotę 8.000 zł. (osiem tysięcy złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności Wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej,ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a)wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego czyli beneficjenta gwarancji ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c)wskazanie sumy gwarancyjnej, d)określenie terminu ważności gwarancji, e)z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nie-odwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, szczegółowo opisane w punktach 9.13. oraz 9.14. SIWZ. 11.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Citi handlowy, nr: 15 1030 1508 0000 0008 1552 4195 Tytułem: Wadium na: Dostawa wyposażenia - ekranu scenicznego do Centrum Promocji Mody Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, nr sprawy 2/2014. 6.Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo-kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11.14. 10.Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Jeżeli Wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.Zamawiający zatrzymuje Wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach