Przetargi.pl
Dostawa wyposazenia 5 punktów przedszkolnych i materiałów dydaktycznych w ramach realizowanego projektu Kubusiowa Akademia z Programu Oeracyjnego Kapitał Ludzki

Gmina Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. B. Prusa 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0 84 696 26 81 , fax. 0 84 696 27 94
  • Data zamieszczenia: 2013-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hrubieszów
    ul. B. Prusa 8 8
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 0 84 696 26 81, fax. 0 84 696 27 94
    REGON: 95036878200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposazenia 5 punktów przedszkolnych i materiałów dydaktycznych w ramach realizowanego projektu Kubusiowa Akademia z Programu Oeracyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia 5 punktów przedszkolnych, utworzonych w budynkach szkół tj. Szpikołosy, Czerniczyn, Husynne, Cichobórz, Ślipcze w ramach realizacji projektu Kubusiowa Akademia - utrwalanie i rozwój efektów Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich w Gminie Hrubieszów w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zakres zamówienia obejmuje: Wyposażenie 5 punktów przedszkolnych (dostawa i montaż): 1) krzesełko przedszkolne - 13 szt., drewniane siedzisko i oparcie, nóżki z możliwością regulacji wysokości; 2) stoliki przedszkolne - 4 szt z możliwością regulacji wysokości, blat: minimum 60cm x 60cm, blat o grubości minimum 2 cm chroniony kolorowym, trwałym obrzeżem PCV, nogi drewniane; 3) regał wykonany z płyty laminowanej w tonacji różnokolorowej, składający się z min. 6 szafek z drzwiczkami do przechowywania pomocy, drzwi z kolorowymi frontami, wym. min. 83 x 35 x 83 cm - 2 regały 4) szafka na ubranie do szatni - 5 szt, stabilna ze stelażem : 4 szafki dla 3 dzieci (3 w kolorze pomarańczowym, 1 w kolorze czerwonym), 1 szafka dla 6 dzieci w kolorze pomarańczowym - z półeczkami /przegródkami, zawieszkami na ubranie, ławeczkami, półeczkami na buty, wym. min. 135 x 42 x 130 cm; 5) minitornister z wyposażeniem dla przedszkolaka - 13 zestawów (1 zestaw zawiera: bloki rysunkowe formatu A4 - 5 szt, klej w tubie - 2 szt, kredki woskowe - 1 kpl co najmniej 12 kolorów, ołówkowe - 1 kpl co najmniej 12 kolorów, plastelina - 2 opakowania co najmniej 6 kolorów, krepina w trzech kolorach - 3 sztuki, tektura falista - 10 arkuszy formatu A4, teczka rysunkowa na rysunki formatu A4 - 1 szt, chusteczki higieniczne - 5 paczek, zeszyty 16-kartkowe - 6 szt (3 szt w kratkę, 3 w dwu linie), brystol formatu A3 - 2 szt, ołówki z gumką, twardość HB - 2 szt) - 13 zestawów. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi posiadać atesty lub certyfikaty, meble powinny być dostosowane do wymagań ergonomii, zabawki muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadają oznakowanie CE - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie rodzajów innych form wychowania przedszkolnego, warunków tworzenia i organizowania tych form oraz sposobu ich działania. Wszystkie elementy zamówienia powinny być oznakowane podstawowymi logotypami: Logo PO KL i flagę Unii Europejskiej z dwoma podpisami oraz informacją o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - według Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Realizowany projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 39160000-1 Meble szkolne 39162100-6 Pomoce dydaktyczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach