Przetargi.pl
Dostawa, wymiana i przeniesienie urządzeń wchodzących w skład systemów zabezpieczeń technicznych oraz aktualizacja dokumentacji powykonawczej, nr sprawy 122/ZP/12

Departament Administracyjny MON ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, Al. Niepodległości 218
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6840086 , fax. 22 6840642, 6874189
  • Data zamieszczenia: 2012-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Departament Administracyjny MON
    Al. Niepodległości 218 218
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6840086, fax. 22 6840642, 6874189
    REGON: 01487280600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mon.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, wymiana i przeniesienie urządzeń wchodzących w skład systemów zabezpieczeń technicznych oraz aktualizacja dokumentacji powykonawczej, nr sprawy 122/ZP/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) przeniesienie urządzeń wchodzących w skład systemów zabezpieczeń technicznych do nowej lokalizacji z uwzględnieniem dostawy i wymiany urządzeń niesprawnych oraz posiadających przekroczony czas eksploatacji określony w NO-04-A004:2010 Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe; 2) dostawa i wymiana kamer TSN na nowe, spełniające parametry określone w NO-04-A004:2010 Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe; 3) dostawa i wymiana 4 central systemu sygnalizacji włamania i napadu; 4) aktualizacja istniejącej dokumentacji powykonawczej, o klauzuli Poufne. 2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z założeniami opisanymi w Programie Organizacyjno - Użytkowym dla zadania 00391 Warszawa, al. Niepodległości, K-3575. Rozbudowa systemów ochrony technicznej w obiektach MON. Wymiana urządzeń systemu kontroli dostępu i telewizyjnego systemu nadzoru, zatwierdzonym w dniu 28 listopada 2012 r. przez Dyrektora Departamentu Administracyjnego MON, zarejestrowanym w kancelarii tajnej nr 5 DOIN pod numerem DA/Z-405/12 oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w branżach obejmujących zakres prac 3. Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu umowy podwykonawcom. 4. Zamawiający przewiduje wizję lokalną oraz wgląd do dokumentów: Program Organizacyjno - Użytkowy dla zadania 00391 Warszawa, al. Niepodległości, K-3575. Rozbudowa systemów ochrony technicznej w obiektach MON. Wymiana urządzeń systemu kontroli dostępu i telewizyjnego systemu nadzoru, któremu nadano klauzulę Zastrzeżone, niejawna dokumentacja istniejących systemów zabezpieczeń technicznych, którym nadano klauzulę Poufne: 1) w przypadku chęci wglądu do ww. dokumentacji lub udziału w wizji lokalnej należy uzgodnić przybycie przedstawicieli Wykonawców faxem na nr +48 22 684 06 42, lub adres e-mail: mkucharska@mon.gov.pl, 2) przybyłe osoby winne okazać: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej Poufne Wykonawcy, b) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię poświadczeń bezpieczeństwa przedstawicieli Wykonawcy, uprawniających do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą minimum Poufne i zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, zgodnie z art. 19 i 20 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, c) pisemne upoważnienie Wykonawcy dla wskazanych przedstawicieli do zapoznania się z dokumentacją. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453122009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 4.000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: nr: 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert do godz. 11.00 w pokoju nr 728 (do oferty należy załączyć kserokopię). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą; 2) termin obowiązywanie gwarancji; 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji; 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert do godz. 11:00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach