Przetargi.pl
Dostawa, wykonanie oraz wdrożenie systemu informatycznego w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym.

Akademia Medyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 349-12-44 , fax. (058) 301-61-15, 3491740
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Medyczna
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a 3a
    80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 349-12-44, fax. (058) 301-61-15, 3491740
    REGON: 00028862700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, wykonanie oraz wdrożenie systemu informatycznego w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wykonanie oraz wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie realizującego cele kreślone w II. pkt. 1 , polegającego na: -przeprowadzeniu analizy przedwdrożeniowej, instalacji Oprogramowania oraz innych usług informatycznych związanych z przekazaniem do eksploatacji przez Wykonawcę Oprogramowania w pełni zgodnego z określoną w SIWZ funkcjonalnością (w tym w szczególności integrację Oprogramowania na poziomie Platformy Sprzętowo-Systemowej, przeprowadzenie testów Oprogramowania), ?instalacji w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego Platformy Sprzętowo -Systemowej, -przystosowaniu Oprogramowania dla potrzeb Zamawiającego, -przygotowaniu i dostarczeniu Dokumentacji, -transformacji procesów i zakresów obowiązków pracowników w jednostkach organizacyjnych objętych wsparciem nowego systemu informatycznego, -przeprowadzeniu szkoleń pracowników Użytkownika w obsłudze Systemu, ?udzieleniu licencji na Oprogramowanie, której warunki określa odrębna umowa licencyjna stanowiąca zał. nr 4 do SIWZ, -wykonaniu innych prac określonych szczegółowo w umowie o dostawę i wykonanie systemu informatycznego stanowiącej zał. Nr 3 do SIWZ, -świadczeniu usług, zgodnie z zakresem zawartym w umowie o świadczenie opieki serwisowej i wsparcia technicznego stanowiącej zał. nr 5 do SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 489000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnienie przez Wykonawcę wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ( pkt. 4 - w powiązaniu z przesłankami wykluczenia wg. art. 24) ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był bezpośrednim wykonawcą udokumentowanych wdrożeń, poprzez wykazanie co najmniej 2 zamówień związanych z dostawą, wykonaniem oraz zakończonym wdrożeniem systemów informatycznych wspomagających zarządzanie w uczelniach wyższych zatrudniających powyżej 1000 pracowników, o wartości brutto nie mniejszej niż 400.000,00 zł./każde zamówienie, potwierdzonych listami referencyjnymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 i 2 - na druku oferty 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie oryginału pełnomocnictwa dla osoby lub podmiotu występującego w imieniu tych podmiotów 3. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładów Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającym, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena brutto licencji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gumed.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach