Przetargi.pl
Dostawa wykładziny podłogowej

Województwo Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2078562 , fax. 32 2078578
  • Data zamieszczenia: 2011-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
    ul. Ligonia 46 46
    40-037 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2078562, fax. 32 2078578
    REGON: 27628463800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wykładziny podłogowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykładziny podłogowej w ilości 330 m2, do siedziby Zamawiającego przy ul. Ligonia 46 w Katowicach oraz jej montaż w Sali Sejmu Śląskiego, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wymagania dotyczące wykładziny: Ilość wykładziny: 330 m2; Kolor wykładziny oraz kształt i układ ornamentu według wzorów zamieszczonych w siwz. Zamawiający dopuszcza tylko i wyłącznie ornamenty przedstawione na dołączonych w siwz rysunkach z jednoczesnym uwzględnieniem parametrów wyszczególnionych w SIWZ. Kolorystyka wykładziny: tło w kolorze niebieskim, ornament w kolorze żółtym (zgodnie z rys. 3). Kolorystyka wykładziny zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego po zawarciu umowy. Powtarzalność wzoru na szerokość: 40 - 50 cm; Powtarzalność wzoru na długość: 40 - 50 cm; Sposób tkania: włókno strzyżone; Podbicie: juta sztuczna, podwójnie tkana; Włókno: 100% poliamid; Waga objętościowa runa: 1000 - 1100 g/m kw.; Waga objętościowa całkowita: 2000 - 2300 g/m2; Ilość wkłuć: >= 158 000/m2; Wysokość runa: 4 - 5,5 mm; Wysokość całkowita: 6,3 - 7,0 mm; Dodatkowe właściwości: antystatyczna, trudno zapalna, nadająca się do stosowania w pomieszczeniach o dużym natężeniu ruchu, nadająca się do stosowania na schodach. 2. Wymagania dotyczące montażu wykładziny: 2.1. Montaż wykładziny obejmuje: - zerwanie i wywiezienie starej wykładziny (ilość ok. 220m2), - docięcie wykładziny według przedstawionego w siwz przez Zamawiającego schematu, - podwójne obszycie wykładziny, - montaż wykładziny za pomocą taśmy dwustronnej. 2.2. Wykonawca zobowiązany jest do montażu wykładziny na dostarczonych przez siebie materiałach, tj. taśmy dwustronnej o szerokości minimum 4 cm, materiały do przygotowania podłoża takie jak substancje odtłuszczające bezinwazyjne, materiały i urządzenia do obszywania wykładzin (nici w kolorze tła lub w kolorze zbliżonym, taśmy, urządzenie do obszywania). Prace związane z przygotowaniem podłoża powinny być przeprowadzone bez uszkodzenia posadzki parkietowej. B. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1. W terminie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia próbkę zaoferowanej wykładziny, przedstawiającą w szczególności jej kolorystykę. Wykonawca uwzględni i naniesie uwagi do przedstawionych próbek w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia przekazania uwag. 2. Po zatwierdzeniu próbek przez Zamawiającego, Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie do 28 dni od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego, nie później niż do 30 września 2011 roku. 3. Dostawa oraz wszelkie prace montażowe będą realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 7.30 do 15.30, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. W szczególnych przypadkach przedmiot zamówienia będzie mógł być realizowany poza godzinami pracy Urzędu oraz w weekendy, po uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opakowaniem, transportem, dostarczeniem, załadunkiem, wyładunkiem i montażem przedmiotu zamówienia. 5. W razie stwierdzenia dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z SIWZ oraz ofertą Wykonawcy lub niezgodnego z próbką dostarczoną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia na zgodny z SIWZ oraz ofertą i z próbką dostarczoną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego, na własny koszt w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia. 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym bez zastrzeżeń (zwanym dalej protokołem), potwierdzającym prawidłowe zamontowanie wykładziny. Protokół będzie zawierał co najmniej: nazwę przedmiotu zamówienia oraz datę i miejsce odbioru. Podpisany, bez zastrzeżeń, przez obie strony protokół będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Protokół zostanie sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. C. Warunki dotyczące gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia: 1. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, natomiast na dostarczoną wykładzinę Wykonawca udzieli 60 miesięcy gwarancji, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 2. W okresie gwarancji, w razie wystąpienia wad lub usterek w zakresie przedmiotu zamówienia, powstałych z winy Wykonawcy, zobowiązuje się on do ich usunięcia nieodpłatnie, w czasie 24 godzin po otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego lub telefonicznego zawiadomienia o stwierdzonej wadzie lub usterce. 3. W przypadku niemożności usunięcia wady lub gdy uszkodzenie jest tak duże, że uniemożliwia użytkowanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca - w ramach gwarancji - zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy, posiadający identyczne parametry w terminie do 30 dni, licząc od dnia zgłoszenia. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395314007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną