Przetargi.pl
Dostawa wykładziny dywanowej

Kancelaria Sejmu RP ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 4/6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6942098 , fax. 022 6942098
  • Data zamieszczenia: 2011-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu RP
    ul. Wiejska 4/6/8 4/6/8
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6942098, fax. 022 6942098
    REGON: 00110334000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Sejmu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wykładziny dywanowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa do Magazynu Centralnego Kancelarii Sejmu wykładziny dywanowej, która będzie przeznaczona na uzupełnienie lub wymianę zniszczonej wykładziny w remontowanych pomieszczeniach klubów parlamentarnych oraz pomieszczeniach biurowych Kancelarii Sejmu. Zamawiający w ww. pomieszczeniach posiada wykładzinę typu Fortesse. Zamówienie obejmuje również transport wykładziny do siedziby Zamawiającego. 2. Wielkość zamówienia Zamówienie obejmować będzie dostawę co najmniej 2 000 m2 wykładziny dywanowej typu Fortesse lub wykładziny równoważnej, zgodnej z wymaganiami technicznymi określonymi poniżej, o nieprzekraczalnej wartości netto 120 000,00 zł plus obowiązująca stawka podatku VAT. 3. Wymagane parametry techniczne: 1) materiał 100% poliamid, 2) wykonanie welur, 3) waga runa min. 700 g/m2, 4) ilość pęczków min. 195 000 / m2, 5) podkład juta syntetyczna, 6) klasa wytrzymałości intensywna, 7) wysokość runa 3,5 - 4,0 mm, 8) grubość całkowita 6,0 - 6,5 mm, 9) szerokość wykładziny 4 m, 10) długość wykładziny w belce 25 m, 11) klasa palności Cfl-s1 atest*, 12) antyelektrostatyczność atest*, 13) higieniczność atest* * - wymagane są:1) atesty, 2) karta techniczna lub inny dokument wydany przez producenta, przetłumaczony na język polski - w przypadku, gdy dokument wystawiony jest w języku obcym. Kolory (maksymalnie cztery) wykładziny oraz ilość m2 każdego z kolorów zostaną określone przez Zamawiającego na podstawie wzornika, zawierającego próbki wykładziny, przedstawionego przez Wykonawcę. 4. Dodatkowe informacje: 1) zaoferowana wykładzina musi posiadać atesty na niepalność i antyelektrostatyczność oraz atest higieniczny - Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu kopie ww. atestów lub innych (wydanych przez producenta) dokumentów (wyłącznie w języku polskim), określających wymagane parametry, 2) odbiór dostawy zostanie potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę, 3) na dostarczoną wykładzinę Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji, która będzie liczona od daty dostawy do magazynu Zamawiającego - Magazyn Centralny Kancelarii Sejmu, 4) Zamawiający wymaga złożenia wzornika, zawierającego próbki oferowanej wykładziny wraz z opisem wszystkich parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego - wskazane jest, aby wzornik stanowił odrębną część i nie był na stałe związany z ofertą, 5) po zakończonym postępowaniu, na wniosek Wykonawcy, zostaną zwrócone tylko te wzorniki, które nie będą częścią oferty - nie dotyczy to wzornika dołączonego do wybranej oferty, który może być zwrócony Wykonawcy dopiero po podpisaniu protokołu odbioru zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395314007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach