Przetargi.pl
Dostawa wykładzin podłogowych oraz kleju dla Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2012-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wykładzin podłogowych oraz kleju dla Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykładzin podłogowych : PCV, dywanowych i kleju dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, zwanych w dalszej części materiałami. Wspólny słownik zamówień (CPV) : 44112200-0; 24910000-6. Szczegółowy opis materiałów stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ). 2. Dostawa materiałów transportem Wykonawcy wg załącznika nr 2 (do SIWZ), nastąpi pod adresy obiektów Uniwersytetu Gdańskiego na terenie Trójmiasta z podanymi osobami odpowiedzialnymi za odbiór zamówienia: 1) Załącznik nr 2 poz. 1-3 Dział Administracji i Transportu UG do następujących obiektów a) Zespół Obiektów Gdańsk, ul. Kładki 24, 80-822 Gdańsk osoba odpowiedzialna za odbiór p. Anna Ihnatowicz b) Zespół Obiektów Wydziału Nauk Społecznych ul. Bażyńskiego 4, 80- 309 Gdańsk osoba odpowiedzialna za odbiór p. Andrzej Skowierzak c) Zespół Obiektów Sopot, ul. Armii Krajowej 119/121, 81-824 Sopot osoba odpowiedzialna za odbiór p. Katarzyna Łappo 2) Załącznik nr 2 poz. 4 -10 a) Samodzielna Grupa Remontowa UG Dom Studenta nr 2 UG Gdańsk Wrzeszcz, ul Do Studzienki 34 pokój 123, osoby odpowiedzialne za odbiór p. Małgorzata Malinowska, p. Damian Starosta 3) Załącznik nr 2 poz. 11- 13 a) Dom Studenta nr 9 Sopot, ul. Bitwy pod Płowcami 64, 81-371 Sopot osoba odpowiedzialna za odbiór p. Krystyna Pokitko 4) Załącznik nr 2 poz. 14 - 16 a) Dom Studenta nr 3 Gdańsk, ul. Polanki 65, 80-306 Gdańsk Oliwa osoba odpowiedzialna za odbiór p. Bożena Zawadzka 5) Załącznik nr 2 poz.17 - 19 a) Dom Studenta nr 4 Gdańsk, ul. Polanki 66, 80-306 Gdańsk Oliwa osoba odpowiedzialna za odbiór p. Elżbieta Filipczak Wykonawca skontaktuje się z osobami odpowiedzialnymi za odbiór zamówienia w celu potwierdzenia terminu dostawy. 3. Termin dostawy materiałów nie będzie dłuższy niż 7 dni od dnia zamówienia (poz. 4-10 z załącznika nr 2 dostawy sukcesywne), pozostałe pozycje z załącznika nr 2( poz. 1-3; 11-19) dostarczy w terminie do 28.02.2013r. 4. Wykonawca poniesie koszty przewozu, przycięcia wykładziny na wymiar podany przez Zamawiającego przy sukcesywnych dostawach, 5. Wykonawca zapewni rozładunek wraz z wniesieniem materiałów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 6. Dostarczona partia materiałów nie zostanie odebrana przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem zamówienia. 7. W razie stwierdzenia wad w odebranych materiałach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną) według § 6 projektu umowy do SIWZ. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na zaoferowane materiały (wykładziny) nie krótszej niż 24 miesiące od dnia podpisania faktury. 9. Gwarancja będzie obejmować wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy. 10.Zamawiający wymaga aby oferowane materiały w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2. 11.Wszystkie dostarczone w ramach złożonej oferty materiały winny spełniać warunki określone w (PN), (PN - EN). 12.Materiały(wykładziny) posiadają stosowny atest higieniczny, deklarację zgodności potwierdzającą właściwości w zakresie niepalności, antystatyczności lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 13.Materiały (kleje) posiadają aprobatę techniczną Instytutu Techniki Budowlanej. 14.Dostarczona partia materiałów nie zostanie odebrana przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach