Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
- Data zamieszczenia: 2009-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 3592048, fax. 032 3592048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WSTĘPNIE ZADRUKOWANYCH BLANKIETÓW ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów elektronicznej legitymacji studenckiej w ilości 15.000 sztuk.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
3. Termin realizacji zamówienia:
a) I dostawa 6.000 sztuk w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy.
b) II dostawa 9.000 sztuk w terminie do 30.10.2009 r.
4. Okres gwarancji - nie mniej niż 24 miesiące.
5. Miejsce dostawy - Magazyn Uniwersytetu Śląskiego, Katowice ul. Bankowa 11.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców.
7. Wszelkie rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301600008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnić warunki określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę). - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
1. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 2, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert. W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę dokumenty, o których mowa w punktach 1 i 2 muszą dotyczyć wszystkich podmiotów.
a także dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
3. wypełniony formularz oferty, zgodny z załącznikiem nr 1A do niniejszej Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza);
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem ich na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego niż Rzeczpospolita Polska, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/dzial-zamowien-publicznych
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA BILETÓW PARKINGOWYCH DO SYSTEMU PARKINGOWEGO AMANO
Dodano: 2015-09-16 - Dostawa sprzętu teleinformatycznego dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
Dodano: 2014-11-19 - dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
Dodano: 2009-11-19