Przetargi.pl
„Dostawa wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem węgla kamiennego do budynku Urzędu Gminy Miedźno, budynków komunalnych, budynków placówek oświatowych i innych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2017/2018 na terenie Gminy Miedźno”

Gmina Miedźno ogłasza przetarg

  • Adres: 42120 Miedźno, ul. Ułańska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 178 010 , fax. 343 178 030
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedźno
    ul. Ułańska 25
    42120 Miedźno, woj. śląskie
    tel. 343 178 010, fax. 343 178 030
    REGON: 15139832700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem węgla kamiennego do budynku Urzędu Gminy Miedźno, budynków komunalnych, budynków placówek oświatowych i innych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2017/2018 na terenie Gminy Miedźno”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem węgla kamiennego do budynku Urzędu Gminy Miedźno, budynków komunalnych, budynków placówek oświatowych i innych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2017/2018 na terenie Gminy Miedźno” (Znak sprawy RR.271.15.2017). 2. Przedmiot zamówienia opisany został załącznikiem nr 2 do SIW – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznikiem nr 6 do SIWZ - Harmonogramem rzeczowo - finansowy dostaw opału. 3. Dostawy opału będą odbywały się w dwóch turach : 1) termin realizacji I tury dostaw to październik/listopad 2017 r. 2) termin realizacji II tury dostaw to styczeń/luty 2018 r (załącznik nr 3 do SIWZ) Uwaga: Podziału na 2 tury, dokonano z uwagi na ograniczone możliwości zmagazynowania opału przez poszczególne obiekty. 4. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) Węgiel kamienny, w asortymencie "eko - groszek" a) Granulacja 5 – 25 mm b) Wartość opałowa min. Qir = 28 – 30 MJ/kg c) Zawartość popiołu Ar = 5 – 8 % d) Zawartość siarki Stt = 0,5 – 0,90 % e) wilgotność opału Wrt = od 4,0 do 6,0 % 2) Węgiel kamienny, w asortymencie "miał" a) Granulacja 0 – 20 mm b) Wartość opałowa min. Qir = min. 26000 MJ/kg c) Zawartość popiołu Ar = max 18 % d) Zawartość siarki Stt = max 0,70 % e) wilgotność opału Wrt = max 12,0 % 3) Węgiel kamienny, w asortymencie „orzech” a) Granulacja 5 – 30 mm b) Wartość opałowa min. Qir = 27 – 30 MJ/kg c) Zawartość popiołu Ar = 7 – 10 % d) Zawartość siarki Stt = 0,6 – 0,90 % e) wilgotność opału Wrt = max 8% 5. Wykonawca do każdej dostarczanej partii opału zobowiązany jest dostarczyć odpowiedni certyfikat jego jakości (analiza chemiczna) zawierający informacje odnośnie: a) zawartości popiołu, b) zawartości siarki, c) wartości opałowej. Uwaga: Przewidywana ilość węgla kamiennego (dotyczy całego sezonu grzewczego), gatunku opału i parametrów opału. 6. Szczegółowe dane dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 6-10 do SIWZ oraz zgodnie z harmonogramem dostaw opału zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 7. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać dokumentacji przetargowej. 8. Właściwymi osobami do zawarcia umów są: a) Wójt Gminy Miedźno na dostawę opału do budynku Urzędu Gminy w Miedźnie oraz budynków komunalnych, placówek oświatowych i innych jednostek organizacyjnych (załącznik nr 6 do SIWZ), b) Dyrektorzy poszczególnych szkół na dostawę opału do szkół (załącznik nr 7 – 9 do SIWZ), c) Dyrektor GOK w Miedźnie na dostawę opału (załącznik nr 10 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ) . Druk oferty należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach