Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 08-113 Domanice, Domanice 52
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6312982 , fax. 025 6312982
- Data zamieszczenia: 2013-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
Domanice 52 52
08-113 Domanice, woj. mazowieckie
tel. 025 6312982, fax. 025 6312982
REGON: 71000394800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: domanice.i-gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem węgla kamiennego do budynku Gminy Domanice oraz szkół - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: WSZ(CPV) 09111210-9 - dostawa wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem opału do szkół na terenie Gminy Domanice i budynku UG Domanice. Zakres zamówienia obejmuje dostawę węgla i miału węglowego o następujących parametrach a. węgiel groszek - 35 ton siarka do 0,49? kaloryczność 30 000 Kj popiół max 4,5% b.miał węglowy 100 ton siarka do 0,49% popiół max 16% kaloryczność 23 000Kj/kd Wielkość dostarczenia każdej partii węgla będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego. W trakcie realizacji umowy Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu opału o parametrach innych niż wskazane w SIWZ. W celu potwierdzenia, iż dostarczony opał spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca dostarczy do każdej partii zamówienia atest, certyfikat lub świadectwo jakości. Zamawiający może uczestniczyć przy załadunku i rozładunku węgla w celu sprawdzenia ilości oraz jakości zamówionego węgla. Dostawa realizowana będzie na każdorazowe telefoniczne zlecenie potwierdzone pisemnie przez Zamawiającego ze wskazaniem miejsca dostawy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: domanice.i-gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną