Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 827 18 61 , fax. 43 827 18 62
- Data zamieszczenia: 2010-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu
Plac Wojewódzki 3 3
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 43 827 18 61, fax. 43 827 18 62
REGON: 73093855700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z zainstalowaniem znaków aktywnych D-6 zasilanych fotowoltaiką na przejściach dla pieszych w ulicy Aleja Grunwaldzka w Sieradzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wraz z zainstalowaniem znaków aktywnych D-6 zasilanych fotowoltaiką na przejściach dla pieszych w ulicy Aleja Grunwaldzka w Sieradzu - wysięgnik stalowy wys. 6 m, dług. ramiona 4,5 m + elementy zamocowań - 2 szt. - znak D-6 animowany ze sterownikiem 900x900 mm - 2 szt. - lampa ostrzegawcza - 2 szt. - kontroler ładowania PRS 1515 - 2 szt. - ogniwo fotowoltaiczne 130W 1485x668x35 - 4 szt. - akumulator żelowy 110W - 2 szt. - ustawienie i montaż konstrukcji 2 szt. znaku aktywnego D-6 na fundamencie betonowym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315180000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-pzd.spsieradz.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną