Przetargi.pl
Dostawa wraz z zainstalowaniem systemu odsysania ścinków papierowych z hali introligatorni w Centrum Obsługi KPRM w Warszawie

Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6946043,6947628 , fax. 022 6946043, 6947204,6949645
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
    ul. Powsińska 69/71 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6946043,6947628, fax. 022 6946043, 6947204,6949645
    REGON: 01226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarstwo pomocnicze KPRM

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z zainstalowaniem systemu odsysania ścinków papierowych z hali introligatorni w Centrum Obsługi KPRM w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wraz z zainstalowaniem systemu odsysania ścinków papierowych z hali introligatorni w Centrum Obsługi KPRM w Warszawie, ul. Powsińska 69/71. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik 4 oraz Istotne postanowienia umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ, która znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.cokprm.gov.pl. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na zainstalowany system odsysania ścinków papierowych na okres min. 12 miesięcy; bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty dokonania odbioru ostatecznego, po zamontowaniu urządzeń i przeszkoleniu pracowników Zamawiającego w ich obsłudze. Przed terminem złożenia ofert do niniejszego postępowania zostanie zorganizowana wizja lokalna. Zamawiający zaleca wykonawcom wzięcie udziału w wizji, gdyż uważa ją za niezbędną dla kompleksowego sporządzenia ofert Zamawiający oszacował całkowitą wartość zamówienia, bez podatku od towarów i usług, na kwotę 100 000,00 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397140000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł, słownie trzy tysiące złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z zainstalowaniem systemu odsysania ścinków papierowych; 1.3. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.1. oryginał oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SIWZ, która znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.cokprm.gov.pl; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw wraz z zainstalowaniem systemu odsysania ścinków papierowych z podaniem opisu dostaw i robót, dat i miejsc wykonania. Wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.cokprm.gov.pl. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia 2. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie. 2.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 2.1., składają jedną ofertę, przy czym: 2.2.1. wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w SIWZ Rozdziale IV, podrozdziale II pkt 1 ppkt 1.1) oraz 1.2) składa osobno każdy z Wykonawców, 2.2.2. oświadczenia i dokumenty wskazane w SIWZ Rozdziale IV, podrozdziale II pkt 1 ppkt. 1.3. składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub Wykonawcy wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach