Przetargi.pl
Dostawa wraz z wymianą słupów oświetlenia ulicznego na terenie miasta Siemianowice Śląskie

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z wymianą słupów oświetlenia ulicznego na terenie miasta Siemianowice Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wraz z wymianą słupów oświetlenia ulicznego na terenie miasta Siemianowice Śląskie”. 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) Części: 2.1. Przedmiotem części 1 będzie: Dostawa wraz z wymianą słupów oświetlenia ulicznego na terenie miasta Siemianowice Śląskie” - Zadanie 1. Lokalizacja 1: ul. Jagiełły i Królowej Jadwigi (działki nr 3449/226, 2671/308, 3893/309). Wymiana słupów oświetlenia ulicznego wraz z wykonaniem niezbędnych pomiarów powykonawczych – 20szt, (liczba wysięgników 20 szt, w tym 2, podwójne i 1 potrójny). Szczegółowa lokalizacja w/w słupów oświetlenia ulicznego przeznaczonych do wymiany została zaznaczona na mapkach sytuacyjnych załączonych do umowy. 2.1.1. Zakres prac do wykonania każdorazowo podczas wymiany słupów oświetlenia ulicznego: - demontaż słupa betonowego z chodnika lub pobocza drogi wraz z demontażem oprawy; - utylizacja zdemontowanego słupa betonowego; - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej lub asfaltu o powierzchni około 1 m2 (w 2 przypadkach); - montaż fundamentu słupa; - montaż i stawianie stalowych słupów oświetleniowych wraz wysięgnikiem w kolorze RAL 9005; - wciąganie w słupy przewodu zasilającego oprawę oświetleniową typu YKY 2x2,5mm2 lub YKY 3x2,5mm2, obrobienie i podłączenie kabli; - wymiana tabliczek bezpiecznikowych; - montaż zdemontowanych wcześniej opraw oświetlenia zewnętrznego na nowy słup; - uzupełnienie nawierzchni z kostki brukowej lub nawierzchni asfaltowej (w 2 przypadkach); - sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania; - pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej; - oznakowanie miejsca prac zgodnie z przepisami o ruchu drogowym. 2.1.2. Prace związane z wymianą słupów oświetlenia ulicznego należy wykonywać pod nadzorem przedsiębiorstwa prowadzącego eksploatację oświetlenia ulicznego na zlecenie Gminy Siemianowice Śląskie, które określi zasady bezpiecznego wykonywania prac. 2.1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4a do SIWZ. 2.1.4. Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia, wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów, czy też wskazanie źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, źródło dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, urządzenia proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy lub usługi spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. Dokumenty dotyczące równoważności Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w Dokumentacji. 2.1.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 2.1.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2.1.7. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7) Pzp. 2.2. Przedmiotem części 2 będzie: Dostawa wraz z wymianą słupów oświetlenia ulicznego na terenie miasta Siemianowice Śląskie” - Zadanie 2. Lokalizacja 1: ul. Kapicy (działki nr 3029/293, 3676/293, 3027/293, 4733/293, 3021/293, 3050/229, 3052/229, 3054/229, 3040/68). Wymiana słupów oświetlenia ulicznego wraz z wykonaniem niezbędnych pomiarów powykonawczych – 28szt, (liczba wysięgników 28 szt w tym 2 podwójne). Lokalizacja 2: ul. Dworska, ul. Sienkiewicza, ul. Kościelna, ul. Domina, ul. Budowlana (działki nr 238/20, 1914/215, 2897/256, 2774/98, 900/4). Wymiana słupów oświetlenia ulicznego wraz z wykonaniem niezbędnych pomiarów powykonawczych – 6 szt,(liczba wysięgników 6 szt). Szczegółowa lokalizacja w/w słupów oświetlenia ulicznego przeznaczonych do wymiany została zaznaczona na mapkach sytuacyjnych załączonych do umowy. 2.2.1. Zakres prac do wykonania każdorazowo podczas wymiany slupów oświetlenia ulicznego: - demontaż słupa betonowego lub stalowego z chodnika lub pobocza drogi wraz z demontażem oprawy; - utylizacja zdemontowanego słupa betonowego lub stalowego; - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej lub asfaltu o powierzchni około 1 m2 (w 3 przypadkach, ul. Kapicy – 2 przypadki, ul. Sienkiewicza – 1 przypadek); - montaż fundamentu słupa; - montaż i stawianie stalowych słupów oświetleniowych w kolorze RAL 9005; - wciąganie w słupy przewodu zasilającego oprawę oświetleniową typu YKY 2x2,5mm2 lub YKY 3x2,5mm2, obrobienie i podłączenie kabli; - wymiana tabliczek bezpiecznikowych; - montaż zdemontowanych wcześniej opraw oświetlenia zewnętrznego na nowy słup; - uzupełnienie nawierzchni z kostki brukowej lub nawierzchni asfaltowej (w 3 przypadkach, ul. Kapicy – 2 przypadki, ul. Sienkiewicza – 1 przypadek); - sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania; - pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej; - oznakowanie miejsca prac zgodnie z przepisami o ruchu drogowym. 2.2.2. Prace związane z wymianą słupów oświetlenia ulicznego należy wykonywać pod nadzorem przedsiębiorstwa prowadzącego eksploatację oświetlenia ulicznego na zlecenie Gminy Siemianowice Śląskie, które określi zasady bezpiecznego wykonywania prac. 2.2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4b do SIWZ. 2.2.3. Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia, wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów, czy też wskazanie źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, źródło dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, urządzenia proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy lub usługi spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. Dokumenty dotyczące równoważności Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w Dokumentacji. 2.2.4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 2.2.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2.2.6. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7) Pzp. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928510-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w odniesieniu do Części 1, Części 2.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie- w odniesieniu do Części 1, Części 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny, oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Dodatek nr 1a do SIWZ – w odniesieniu do Części 1, Dodatek nr 1b – w odniesieniu do Części 2; b) Oświadczenie sporządzone i wypełnione według wzoru, stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty) c) Formularz cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Dodatek nr 3a do SIWZ (Załącznik nr 2 do oferty) – w odniesieniu do Części 1, Dodatek nr 3b do SIWZ (Załącznik nr 2 do oferty) – w odniesieniu do Części 2. d) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) – Załącznik nr 3 do Oferty; e) Dokumenty dotyczące równoważności (jeśli dotyczy) (Załącznik nr 4 do Oferty) f) spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 2.1. Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), wypełnia i podpisuje Wykonawca. 2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.3.Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 4.1. Oświadczenia oraz dokumenty dotyczące Wykonawcy/ów występujących wspólnie, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 4.2 Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 5. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 6. Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 7. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach