Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3573454 , fax. 051 3564305
- Data zamieszczenia: 2014-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33 33
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3573454, fax. 051 3564305
REGON: 09158115000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o. o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z wymianą nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, maszyn rolniczych i przyczep dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa i wymiana nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, maszyn rolniczych i przyczep. Zakres zamówienia to ok. 350 szt. Opony dostarczane i wymieniane przez Wykonawcę musza być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie starsze niż 12 miesięcy od daty produkcji (produkcja bieżąca), w gatunku pierwszym. Opony muszą być wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez producenta. 1.1. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i zagospodarowania zużytego ogumienia na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie składowania i unieszkodliwiania odpadów. 1.2. Minimalne parametry techniczne opon zostały określone w załączniku nr 9 do siwz. 1.3. Wymagane warunki techniczne: a) okres gwarancji 24 miesiące od daty zakupu i do głębokości 1,6 mm mierzonej na punkcie pomiarowym TWI, b) w okresie gwarancji wszystkie reklamowane opony - w których zostanie stwierdzona wada produkcyjna - będą wymienione na nowe, wolne od wad, c) wykonawca będzie zobowiązany do posiadania wymaganych opony na bieżąco, d) wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytego ogumienia w celu utylizacji oraz do podpisania karty przekazania odpadu. e) wymieniane opony muszą być zgodne z zaleceniami producentów poszczególnych pojazdów. Dopuszcza się zamontowanie opon zamiennych, lecz ich parametry nie mogą być gorsze niż opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, f) Wykonawca na każde żądanie zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia odpowiednich dokumentów zakupu opon, które będą zakładane w pojazdach, g) maksymalna odległość serwisu od bazy sprzętowej zamawiającego: do 10 km, h) Wykonawca musi dysponować pojazdem pomocy drogowej, który zapewni sholowanie uszkodzonego awaryjnie pojazdu z drogi. Czas reakcji od momentu zgłoszenia do 2 godz. Godziny pracy pojazdów zamawiającego: - od poniedziałku do piątku od 6:00 - 22:00, - w soboty, niedziele i święta od 6:00 - 15:00 1.4. Zamówienie obejmuje zakłady: a) Regionalna Instalacja do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK), ul. Bagienna 77, 88-100 Inowrocław, b) Zakład Usług Sanitarnych i Porządkowych, Zakład Zielni (ZUSiP i ZZ), ul. Toruńska 165, 88-100 Inowrocław, c) Zarząd PGKiM, ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343500005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: hhtp://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa opon do pojazdów Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. w Bydgoszczy
MKUO ProNatura/ZP/NO/11/16
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa opon do pojazdów Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. w Bydgoszczy
MKUO ProNatura/ZP/NO/9/16
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa wraz z wymianą nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, maszyn rolniczych i przyczep dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
Dodano: 2015-09-16 - Dostawa wraz z wymianą nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, maszyn rolniczych i przyczep dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
Dodano: 2013-09-27 - Dostawa wraz z wymianą nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, maszyn rolniczych i przyczep dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o.o. w Inowrocławiu
Dodano: 2013-05-27 - Dostawa wraz z wymianą nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, maszyn rolniczych i przyczep dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o.o. w Inowrocławiu
Dodano: 2012-05-30 - Dostawa opon letnich do pojazdów KWP w Bydgoszczy
Dodano: 2012-02-28 - Dostawa ogumienia zimowego do pojazdów KWP w Bydgoszczy
Dodano: 2011-08-04 - Zakup i dostawa opon do autobusów naczep oraz przyczep samochodowych - Numer referencyjny P/07/IW/11
Dodano: 2011-03-17 - DOSTAWA OGUMIENIA DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1123 - SKŁAD W TORUNIU
Dodano: 2010-12-08