Przetargi.pl
Dostawa wraz z wykonaniem zasilania i montażem 5 zapór drogowych z kieszenią montażową, automatycznie opuszczanych i podnoszonych poprzez układ zdalnego sterowania, indywidualnie dla poszczególnych słupków, okresowo blokujących wjazd na Rynek Kościuszki w Białymstoku, w tym: po 1 słupku na skrzyżowaniu ulic Sienkiewicza Rynek Kościuszki w kierunku Ratusza i Katedry, 1 od strony ulicy Kościelnej Kilińskiego Rynek Kościuszki, 1 od strony ulicy Lipowa Rynek Kościuszki na wysokości ulicy Spółdzielczej i 1 od strony ulicy Suraskiej Rynek Kościuszki naprzeciw PSS Społem

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z wykonaniem zasilania i montażem 5 zapór drogowych z kieszenią montażową, automatycznie opuszczanych i podnoszonych poprzez układ zdalnego sterowania, indywidualnie dla poszczególnych słupków, okresowo blokujących wjazd na Rynek Kościuszki w Białymstoku, w tym: po 1 słupku na skrzyżowaniu ulic Sienkiewicza Rynek Kościuszki w kierunku Ratusza i Katedry, 1 od strony ulicy Kościelnej Kilińskiego Rynek Kościuszki, 1 od strony ulicy Lipowa Rynek Kościuszki na wysokości ulicy Spółdzielczej i 1 od strony ulicy Suraskiej Rynek Kościuszki naprzeciw PSS Społem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z wykonaniem zasilania i montażem 5 zapór drogowych z kieszenią montażową, automatycznie opuszczanych i podnoszonych poprzez układ zdalnego sterowania, indywidualnie dla poszczególnych słupków, okresowo blokujących wjazd na Rynek Kościuszki w Białymstoku, w tym: po 1 słupku na skrzyżowaniu ulic Sienkiewicza/Rynek Kościuszki w kierunku Ratusza i Katedry, 1 od strony ulicy Kościelnej/Kilińskiego Rynek Kościuszki, 1 od strony ulicy Lipowa Rynek Kościuszki na wysokości ulicy Spółdzielczej i 1 od strony ulicy Suraskiej Rynek Kościuszki naprzeciw PSS Społem. 2. Zakres prac obejmuje następujące elementy: a) dostawę wraz z wykonaniem zasilania i montażem ww. zapór drogowych. CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA: wysokość wysuwu cylindra - od 600 do 800 mm, dodatkowo funkcja ręcznego opuszczania słupka, stopień ochrony IP67, min. 6 pilotów do zdalnego sterowania dla każdej zapory. Zapory winny posiadać bardzo wysoką odporność na uderzenia, czynniki pogodowe, odpowiednie zabezpieczenia przed samoczynnym wysunięciem oraz być uruchamiane automatycznie poprzez układ zdalnego sterowania i współgrać z istniejącymi słupkami pod względem kształtu i kolorystyki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349960005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3.000,00 zł słownie złotych trzy tysiące
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 2 zamówienia na montaż zapór drogowych o wartości zamówienia min. 50.000 PLN brutto każde, potwierdzone dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie; b) dysponują osobami (min.1), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (w specjalności: 1/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - pozwalającej na realizację zamówienia przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonywana będzie w przedziałach miesięcznych, w terminie 30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury zamawiającemu, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 100.000 PLN brutto; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Dokumenty wymagane w ofercie: 1) formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ) z zestawieniem kosztów (załącznik Nr 1A do SIWZ); 2) oświadczenie o udzieleniu 3-letniej gwarancji; 3) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. 2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 2); 3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w wysokości nie mniejszej niż 100.000 PLN) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważny na dzień składania ofert; 5) wykaz zamówień (min.2) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, na montaż zapór drogowych o wartości zamówienia min. 50.000 PLN, zawierający zakres, wartość, termin i miejsce realizacji wraz z dokumentami stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością (zgodnie z tabelą załącznik nr 3); 6) wykaz osób (min.1) którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z udokumentowaniem ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia (w specjalności określonej w Rozdz. VI ust. 1. pkt. 2 lit. b SIWZ), ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z załącznikiem nr 4) oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 7) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w pkt. 2, ppkt.1. 2) warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału technicznego i osobowego oraz sytuacji ekonomiczno-finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone pkt.2, ppkt. 3, 4, 5, 6, 7 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt.2 ppkt.2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2, ppkt.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z §2 Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605) oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach