Przetargi.pl
Dostawa wraz z wykonaniem materiałów informacyjno - promocyjnych w ramach projektu Z Nauką Ścisłą za Pan Brat

Gmina Miasta Rypina ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2809619 , fax. 054 2802721
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypina
    ul. Warszawska 40 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2809619, fax. 054 2802721
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z wykonaniem materiałów informacyjno - promocyjnych w ramach projektu Z Nauką Ścisłą za Pan Brat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie jednolitych projektów materiałów promocyjno - informacyjnych (linijki, smycze, czapki, torby, pendrive, teczki, kronika, piórniki, kalkulatory), projektu rozmieszczenia wymaganych logotypów i innych elementów graficznych na tych przedmiotach oraz wykonanie i dostawa. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę aparatu fotograficznego. Zamawiający udostępni Wykonawcy projekty i materiały promocyjne, które posiada. Wszystkie przedmioty występujące w zamówieniu zapewni Wykonawca na swój koszt i w swoim zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 189390000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 5)w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 zamówienia o podobnym przedmiocie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie. 6) wniosą wadium w kwocie 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) - szczegóły Część VIII niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części III SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt 1 i formie określonej w Części VI SIWZ: 1) Wypełniony i podpisany Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ - oryginał; 2) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ - oryginał; 3) Wypełniony i podpisany formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ - oryginał; 4) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega On wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ - oryginał; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; e) wykaz co najmniej 3 dostaw o podobnym przedmiocie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ - oryginał. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy wykonawca spełnia warunek określony w ust. 1 pkt 5. Do każdej dostawy, wskazanej w wykazie należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawa ta została zrealizowana należycie. 5) Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot postępowania stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ - oryginał; 6) Potwierdzenie wniesienia wadium w kwocie 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) - szczegóły w części VIII niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach