Przetargi.pl
dostawa, wraz z wniesieniem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem użytkowników - SYSTEMU DO DOKUMENTACJI ŻELI dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej

Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7485400 , fax. 085 7485627
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
    ul. Jana Kilińskiego 1 1
    15-089 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7485400, fax. 085 7485627
    REGON: 00028860400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa, wraz z wniesieniem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem użytkowników - SYSTEMU DO DOKUMENTACJI ŻELI dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa, wraz z wniesieniem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem użytkowników - SYSTEMU DO DOKUMENTACJI ŻELI dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykona- nia zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata nastąpi w terminie do 30 dni, licząc od dnia otrzymania faktury VAT po zrealizowaniu kompleksowej dostawy przedmiotu zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Pzp, d) udzielą na oferowany przedmiot zamówienia nie krótszej niż 24 miesięcznej gwarancji, li-cząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, e) posiadają odpowiedni serwis gwarancyjny reagujący w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze, licząc od dnia zgłoszenia usterki (faksem); poprzez czas reakcji należy rozumieć czas, do upływu którego serwisant stawi się w siedzibie końcowego użytkow- nika i przystąpi do niezwłocznego usunięcia wszelkich usterek, f) pokryją wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi (koszty dojazdu, koszty przesyłek kurierskich, etc.), g) w przypadku przyznania zamówienia, dostarczą, wniosą, rozładują i uruchomią przedmiot zamówienia oraz przeszkolą użytkownika (w ramach ceny ofertowej). 1.1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli chociaż jeden z w/w warunków nie zostanie spełniony. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają również Wykonawcy, któ-rzy: a) złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; b) nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; c) nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego Zamawiający uzna za odrzuconą. 5. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający po wyborze oferty najkorzystniejszej nie-zwłocznie powiadomi Wykonawcę podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną, czytelną i trwałą techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta zesta-wiona w sposób trwale połączony. 8. Nie dopuszcza się jakichkolwiek poprawek, skreśleń w treści oferty wraz z załącznikami, bez jednoczesnego podpisania się przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy przy naniesionych poprawkach, skreśleniach, itp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oryginały (lub poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) oświadczeń i dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); b) wypełnioną Tabelę Opisu Przedmiotów Zamówienia (Załącznik Nr 3) oraz tabelę oceny technicznej (załącznik nr 4 do SIWZ), c) wypełniony załącznik Nr 9 - tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia; d) oświadczenie, że zaoferują przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu na teryto-rium RP, posiadający wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfi-katy, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełniający wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi oraz że dokumenty te przedstawią na każde żądanie Zamawiającego - na formularzu ofertowym - Za-łącznik Nr 1 do SIWZ, e) prospekty lub foldery oferowanego przedmiotu zamówienia, f) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć pod-wykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć załącznik nr 5 do SIWZ), g) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( załącznik nr 2 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca; h) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do reje-stru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodat-kowo na spółkę cywilną; i) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (co najmniej jedna dostawa) przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie sta-nowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykona-nia i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamó-wienia te zostały wykonane należycie; Dokumenty te powinny być załączone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z orygi-nałem - (wg załącznika nr 6 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej przez pod-mioty występujące wspólnie, z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie, j) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s. c.), Wykonawcy składają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewyko- nanie lub nienależyte wykonanie umowy; k) oświadczenie małżonka Wykonawcy (załącznik nr 8 do SIWZ) - zgodnie z zapisem w uwadze poniżej): Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy występujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cy-wilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie usta-wowej wspólności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski (za wyjątkiem prospektów lub folde-rów), poświadczonymi przez wykonawcę. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wyko-nawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępo-wania. 2.1. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgod-ność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wyko-nawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisa-nia oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione peł-nomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzo-nej notarialnie. 3. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. j) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty po-twierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, lit. j) można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospo-darczego albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w któ-rym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.3. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski (za wyjątkiem prospektów i kart kata-logowych), poświadczonymi przez wykonawcę. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 3.4. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgod-ność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wyko-nawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisa-nia oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione pełno-mocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do re-prezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 4.1. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załą-czony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie pu-bliczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument po-twierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszyst-kich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zo-stać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właści-wym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 4.2. Wykonawcy występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć oświadczenie). 4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwb.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach