Instytut Matki i Dziecka ogłasza przetarg
- Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 32-77-240 , fax. 022 32-77-233, 32-77-305
- Data zamieszczenia: 2020-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Matki i Dziecka
ul. Kasprzaka
01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 32-77-240, fax. 022 32-77-233, 32-77-305
REGON: 28839500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z wdrożeniem oprogramowania – system kolejkowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem oprogramowania – system kolejkowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. nr 4 do SIWZ i Zał. nr 5 do SIWZ – wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na platformie Marketplanet OnePlace informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Zał. nr 3b do SIWZ. 21.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ; 2) „tabela asortymentowo-cenowa” według wzoru stanowiącego Zał. nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenia w zakresie wskazanym w Zał. nr 3 i 3a do SIWZ; 4) wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy); 5) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w następującej formie: W przypadku podpisania oferty lub załączników przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, tj. bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać oryginał stosownego pełnomocnictwa w formie elektronicznej (tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby, których umocowanie wynika z dokumentów rejestrowych) lub z elektronicznym poświadczeniem zgodności z okazanym dokumentem na podstawie art. 97 § 2 Prawa o notariacie. W przypadku gdy wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie pisemnej, konieczne jest uzyskanie elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, które notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym (art. 97 § 2 Prawa o notariacie). 6) w przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Wykonawca winien załączyć do oferty stosowne wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa licencji baz danych
Dodano: 2024-04-30 - Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
Dodano: 2024-04-24 - 214/IH/TP/2/2024_Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Dodano: 2024-04-24 - „Dostawa subskrypcji pakietu „Microsoft 365” lub rozwiązania równoważnego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z usługami towarzyszącymi”
Dodano: 2024-04-17 - Zakup 160 szt. licencji oprogramowania biurowego.
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa licencji na oprogramowanie dla Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie części
Dodano: 2024-04-09 - Dostawa Szpitalnego Systemu Informatycznego (SSI).
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa oprogramowania do pracy zdalnej
Dodano: 2024-03-26 - Przedłużenie licencji NGVL Pakietu Office 365 EntE3 User oraz przedłużenie licencji NGVL Pakietu Office 365 EntE1 User.
Dodano: 2024-03-25 - Przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych licencji komercyjnych Petrel służących do wizualizacji, interpretacji i modelowania wgłębnej budowy geologicznej.
Dodano: 2024-03-20