Przetargi.pl
Dostawa wraz z wbudowaniem kruszywa na drogi gminne w ramach remontu bieżącego nawierzchni dróg

Urząd Gminy Wiskitki ogłasza przetarg

  • Adres: 96-315 Wiskitki, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 468 567 212 , fax. 468 554 154
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wiskitki
    ul. Kościuszki 1
    96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie
    tel. 468 567 212, fax. 468 554 154
    REGON: 54654900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiskitki.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z wbudowaniem kruszywa na drogi gminne w ramach remontu bieżącego nawierzchni dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA pn. „Dostawa wraz z wbudowaniem kruszywa na drogi gminne w ramach remontu bieżącego nawierzchni dróg” jest każdorazowa dostawa na pisemne zlecenie Zamawiającego kruszywa wraz z jego wbudowaniem na wskazany obszar drogi gminnej w ramach bieżących remontów nawierzchni dróg w Gminie Wiskitki. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy zadania, które stanowią jeden przedmiot zamówienia: • Zadanie 1 Dostawa wraz z wbudowaniem żużla popiecowego Zamawiający określa maksymalną przewidywaną ilość zamawianego w ramach przedmiotu zamówienia żużla popielcowego w ilości 1400,00 ton. • Zadanie 2 Dostawa wraz z wbudowaniem tłucznia bazaltowego Zamawiający określa maksymalną przewidywaną ilość zamawianego w ramach przedmiotu zamówienia żużla popielcowego w ilości 1100,00 ton. • Zadanie 3 Dostawa wraz z wbudowaniem destruktu asfaltowego Zamawiający określa maksymalną przewidywaną ilość zamawianego w ramach przedmiotu zamówienia żużla popielcowego w ilości 800,00 ton. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń pisemnych, w których Zamawiający określać będzie lokalizację wykonania przedmiotu zamówienia, rodzaj zamawianego materiału (jak wyżej – żużel popiecowy lub tłuczeń bazaltowy lub destrukt asfaltowy), ewentualnie zakres wymaganych robót, a także termin wykonania zlecenia w ramach przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi wszelkie dodatkowe koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności konieczne pomiary geodezyjne, koszty badań, odbiorów, odtwarzania terenów do stanu pierwotnego, ewentualnych wynagrodzeń szkód poczynionym osobom trzecim i inne – bez osobnego wynagrodzenia i zwrotu poniesionych z tego tytułu kosztów. Wykonawca zastosuje materiały oraz urządzenia posiadające aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Wykonawca każdorazowo stosować będzie materiały, które są nieszkodliwe dla środowiska oraz życia lub zdrowia ludzkiego. 3.2. ZAKRES ROBÓT W ramach robót należy: - zabezpieczyć teren wokół miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia o zabezpieczenie terenu powinno polegać w szczególności na oznaczeniu miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia i zabezpieczeniu ruchu drogowego w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o Wykonawca zobowiązany do takiej organizacji robót, która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi pracami dla okolicznych budynków, mieszkańców i przedsiębiorstw, a także Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu robót po zakończeniu prac ze szczególnym uwzględnieniem wjazdów do posesji - przygotować wskazany obszar drogi gminnej do wykonania robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia o przygotowanie wskazanego obszaru powinno polegać w szczególności na usunięciu z miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia istniejącego materiału budulcowego ze wskazanego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia (korytowanie) - dostarczyć materiał (określone kruszywo) na miejsce robót - wykonać wbudowanie materiału na drogę gminną w ramach remontu bieżącego o wbudowanie materiału powinno polegać w szczególności na pokrycie korytowanego obszaru drogi gminnej materiałem (żużel popiecowy lub tłuczeń bazaltowy lub destrukt asfaltowy – zgodnie z punktem 3.1 SIWZ) wskazanym przez Zamawiającego każdorazowo na pisemnym zleceniu, a także powinno polegać na korekcie profilu poprzecznego wskazanego obszaru drogi w celu umożliwienia odprowadzenia wody z korony drogi o wbudowanie materiału ma na celu poprawienie stanu technicznego drogi gminnej we wskazanym obszarze i powinno odbywać się przy użyciu specjalistycznego sprzętu drogowego - zabezpieczyć wbudowany materiał przed wykruszaniem się z drogi o zabezpieczenie wbudowanego materiału przed wykruszaniem się z powierzchni drogi powinno polegać na zastosowaniu odpowiednich dla wykorzystywanego materiału czynności i materiałów zabezpieczających, które zapewnią trwałość wbudowanego w drogę gminną materiału przed zniszczeniem związanym z eksploatacją drogi o zabezpieczenie wbudowanego materiału może polegać na przykład na skropieniu nawierzchni drogi emulsją asfaltową szybko rozpadową lub zasypaniem nawierzchni drogi grysem granitowym o Wykonawca powinien zastosować taką technologię zabezpieczenia wbudowanego materiału, która będzie odpowiednia dla zastosowanego dostarczonego i wbudowanego materiału, o którym mowa w 3.1 SIWZ oraz zapewni trwałość drogi gminnej Wykonawca powinien dysponować niezbędnym sprzętem umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty na podstawie danego zlecenia pisemnego w terminie wskazanym w zleceniu, który powinien być nie krótszy, niż 5 dni i nie dłuższy, niż 15 dni od dnia dostarczenia zlecenia Wykonawcy. 3.3. TEREN WYKONYWANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na terenie Gminy Wiskitki – na drogach gminnych, których wykaz stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Miejsce dostawy i wbudowania materiału na drogę gminną zostanie wskazane każdorazowo na pisemnym zleceniu Zamawiającego. 3.4. Koszt dostawy należy w cenach jednostkowych dostarczanych materiałów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. Wymagania dotyczące wadium 8.1 Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100 groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.2 Wadium może być wnoszone (w zależności od wyboru Oferenta) w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 8.3 Kopie ww. form wadium powinny być załączone w ofercie i potwierdzone za zgodność z oryginałem. 8.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 56 9304 0002 0000 0648 2000 0040. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.5 Wadium wniesione w formie niepieniężnej Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed terminem składania ofert w Dziale Księgowym /pokój 21/ w siedzibie Zamawiającego. Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8.6 Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego odrzucony z postępowania. 8.7 Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 8.12. 8.8 Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.9 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.10 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.11 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.12 Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami również w przypadku określonym w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj., gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. a) Wraz z ofertą wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w załączniku nr 2 i 2a do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) W Oświadczeniach, o którym mowa w punkcie 6 a), Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 a) każdy z Wykonawców składa odrębnie. d) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia –w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniach, o którym mowa w pkt 6 a). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy Pzp składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 6.3.3. Jeżeli wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punktach 6.3.2 SIWZ. 6.3.4. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego podmiotu dokumenty wymienione w punktach 6.3.2 SIWZ. 6.3.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wówczas oświadczenia i dokumenty wymienione: a) w pkt 6.1.2, 6.2.1, 6.3.2 niniejszej specyfikacji winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę (uczestnika oferty wspólnej), b) w pkt 6.1.4, 6.3.1 niniejszej specyfikacji winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten lub ci spośród Wykonawców, którzy zapewnią spełnienie w całości lub w części wymaganego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy Pzp. 10.1.14. Oferta musi zawierać: - Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); - Oświadczenie z art 25a ust 1 ustawy Pzp / podstawy wykluczenia (załącznik nr 2 do SIWZ); - Oświadczenie z art 25a ust 1 ustawy Pzp / warunki udziału (załącznik nr 2a do SIWZ); - pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych); - pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); - (jeśli dotyczy) zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów – załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. - Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach