Przetargi.pl
Dostawa wraz z uruchomieniem sekwenatora kapilarowego

Instytut Botaniki im. W. Szafera Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 31-512 Kraków, ul. Lubicz 46
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4241824, 4241737, 4241700 , fax. 012 4219790
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Botaniki im. W. Szafera Polskiej Akademii Nauk
    ul. Lubicz 46 46
    31-512 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4241824, 4241737, 4241700, fax. 012 4219790
    REGON: 00032583100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.botany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka naukowo-badawcza Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z uruchomieniem sekwenatora kapilarowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wraz z uruchomieniem sekwenatora kapilarowego dla potrzeb Laboratorium Analiz Molekularnych IB PAN. Szczegółowe parametry techniczne przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384320002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności Do potwierdzenia: - aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; potwierdzeniem spełnienia warunków będzie przedstawienie dokumentu (odpisu, zaświadczenia), z którego będzie wynikać, że wykonawca ma uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do realizacji zamówienia Do potwierdzenia: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia Do potwierdzenia: - oświadczeniem stanowiącym załącznik numer 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Do potwierdzenia: - oświadczeniem stanowiącym załącznik numer 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony Formularz Oferty. 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie 5. Wypełniony dokument gwarancyjny 6. Opis techniczny oferowanej aparatury (tj. schemat, opis działania itp. oferowanej aparatury) 7. Parafowany wzór umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowe możliwości oferowanego sprzetu wpływające na łatwość jego obsługi, ekonomię użytkowania oraz czas wykonywanych analiz
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.botany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach