Instytut Botaniki im. W. Szafera Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg
- Adres: 31-512 Kraków, ul. Lubicz 46
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4241824, 4241737, 4241700 , fax. 012 4219790
- Data zamieszczenia: 2009-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Botaniki im. W. Szafera Polskiej Akademii Nauk
ul. Lubicz 46 46
31-512 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4241824, 4241737, 4241700, fax. 012 4219790
REGON: 00032583100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.botany.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka naukowo-badawcza Polskiej Akademii Nauk
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z uruchomieniem sekwenatora kapilarowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wraz z uruchomieniem sekwenatora kapilarowego dla potrzeb Laboratorium Analiz Molekularnych IB PAN. Szczegółowe parametry techniczne przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik A do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384320002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności Do potwierdzenia: - aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; potwierdzeniem spełnienia warunków będzie przedstawienie dokumentu (odpisu, zaświadczenia), z którego będzie wynikać, że wykonawca ma uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do realizacji zamówienia Do potwierdzenia: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia Do potwierdzenia: - oświadczeniem stanowiącym załącznik numer 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Do potwierdzenia: - oświadczeniem stanowiącym załącznik numer 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony Formularz Oferty. 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie 5. Wypełniony dokument gwarancyjny 6. Opis techniczny oferowanej aparatury (tj. schemat, opis działania itp. oferowanej aparatury) 7. Parafowany wzór umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowe możliwości oferowanego sprzetu wpływające na łatwość jego obsługi, ekonomię użytkowania oraz czas wykonywanych analiz
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.botany.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa łaźni wodnej 6-miejscowej, wodoszczelnego pH/konduktometr/solomierz, mieszadła magnetycznego silnikowego 1-stanowiskowego z grzaniem ze stabilizacją temperatury, myjki ultradźwiękowej, wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem wraz z wirnikiem kątowym 8 x 50ml na probówki Falcon, komplet z pojemnikami 13276 (kąt 30°), zakres obrotów: 100-18000 rpm dla Laboratorium Ochrony Środowiska I Radiochemii w ramach Centrum Energetyki AGH - dostawa realizowana dla laboratorium w części badawczo-dydaktycznej Centrum Energetyki - KC-zp.272-555/15
Dodano: 2015-10-08 - Dostawa i instalacja systemu do sekwencjonowania NGS
Dodano: 2015-06-01 - Dostawa i instalacja fabrycznie nowego zestawu do syntezy metabolitów oraz automatycznego nadciśnieniowego ekstraktora do fazy stałej (SPE)
Dodano: 2015-03-31 - stanowisko do badań zwilżalności (urządzenie wraz oprogramowaniem), znak sprawy: PN-03-2014
Dodano: 2014-02-12 - Zakup i dostawa analizatora do oznaczania ogólnego węgla organicznego dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, ul.R. Ingardena 3
Dodano: 2014-02-10 - Dostawa sekwenatora kapilarnego do analizy DNA dla Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii Polsko-Amerykańskiego Instytutu Pediatrii Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego-Collegium Medicum w Krakowie, ul. Wielicka 265 (nr sprawy: DZP/CM/242/3-113/ZP/11)
Dodano: 2011-12-22 - Odtworzenie analizatora siarki TS 3000 produkcji Thermo Electron w do oznaczania siarki metodą spaleniową z detekcją UV, w wersji do badania próbek LPG
Dodano: 2010-11-25 - Dostawa elementów wraz z ich montażem do rozbudowy chromatografu gazowego Varian 450 GC w Instytucie Nafty i Gazu, Oddział w Warszawie
Dodano: 2010-11-24 - Dostawa mikroskopu pomiarowego wysokiej rozdzielczości dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Krakowskiej w Krakowie
Dodano: 2010-10-25 - Dostawa automatycznego aparatu do badania przepływu ciśnieniowego smarów wg. metody Kesternicha (DIN 51 805) dla Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie do realizacji projektu: Biodegradowalny środek smarowy dla kolejnictwa.
Dodano: 2010-07-23