Przetargi.pl
Dostawa wraz z transportem tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników dla Powiatu Tarnogórskiego

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2015-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z transportem tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników dla Powiatu Tarnogórskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) sukcesywna dostawa wraz z transportem do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach zgodnie z: a) rozdziałem 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1522 ), b) rozdziałem 2 i 3 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych z dnia 2 maja 2012 r. (Dz. U. z 2012r., poz. 585), c) normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2014r., poz. 1645 z późniejszymi zmianami) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, 2) użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: a) generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane, b) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, c) obsługa umowy oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy, d) możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, którego została zamówiona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników), e) możliwość odszukania wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia na podstawie, którego została przekazana do zniszczenia, f) możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez Zamawiającego i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień, g) praca na oprogramowaniu w trybie off-line (baza danych znajduje się u Zamawiającego), h) możliwość definiowania podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb - np. numery dla służb lub wydzielona spośród tablic motocyklowych pula numerów dla ciągników rolniczych. 2. Wymagania techniczne: 1) łatwy w użyciu program instalacyjny niewymagający udziału informatyka i zaawansowanej wiedzy. Program taki powinien po zakończeniu działania udostępnić użytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie, 2) program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii, 3) program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF, 4) program powinien działać w systemach Windows 7 i Windows 8 oraz systemie XP w wersjach zarówno 32- jak i 64-bitowych. 3. Zakres przedmiotu zamówienia. 1) Zakres rzeczowy obejmuje tablice rejestracyjne w następujących ilościach : a) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe - szt. 60 000, b) tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe - szt. 500, c) tablice samochodowe tymczasowe - szt. 200, d) tablice motocyklowe zwyczajne - szt. 1 750, e) tablice motorowerowe zwyczajne - szt. 1 600, f) tablice motocyklowe tymczasowe - szt. 50, g) tablice motorowerowe tymczasowe - szt. 50, h) tablice samochodowe indywidualne - szt. 130, i) tablice motocyklowe indywidualne - szt. 60, j) tablice samochodowe zabytkowe - szt. 100, k) tablice motocyklowe zabytkowe - szt. 50, l) tablice samochodowe tymczasowe badawcze - szt. 10. 2) Ilości tablic zostały podane jako ilości szacunkowe. 3) Zamawiający dopuszcza w trakcie trwania umowy możliwość zmiany ilości zamawianych tablic w poszczególnych grupach rodzajowych, jednak zmiany te nie będą prowadzić do zwiększenia wartości brutto zamówienia. 4) Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianych tablic, bez konieczności zmiany warunków umowy. 5) W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca realizuje zamówienie wg wzorów wynikających z obowiązujących przepisów w dniu produkcji tablic. 6) Wykonawca przez cały czas trwania umowy zobowiązany jest posiadać aktualne certyfikaty na dostarczane tablice rejestracyjne. 7) Dostawa będzie realizowana sukcesywnie, partiami, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbioru i likwidacji zużytych tablic rejestracyjnych o zawartości opisanej w dodatkowych protokołach przekazania. 9) Minimalny okres gwarancji na dostarczone tablice wynosi 2 lata od daty protokołu odbioru danej dostawy tablic, potwierdzonego przez Zamawiającego. 10) Koszty transportu tablic ponosi Wykonawca. 11) W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad wykonawczych lub braków ilościowych w okresie trwania umowy Wykonawca dokona bezpłatnej wymiany tablic na nowe w terminie trzech dni od daty otrzymania zawiadomienia o ich wykryciu. 4. Sposób zamawiania tablic. Tablice będą zamawiane na bieżąco - elektronicznie, a w przypadku awarii oprogramowania faksem lub telefonicznie przez Zamawiającego. W zamówieniu będzie określony termin, ilość i rodzaj oraz numery rejestracyjne tablic do wykonania oraz ewentualny termin do odbioru tablic wycofanych do kasacji. 5. Wykonawca składający ofertę musi posiadać na dzień składania ofert oraz przez cały czas trwania umowy aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012r. poz 1137 z późniejszymi zmianami ), prowadzonego przez marszałka województwa ze względu na siedzibę przedsiębiorcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284727
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 14.000 PLN (słownie: czternaście tysięcy zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji pojedynczego zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach