Przetargi.pl
Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego i drobnego do Jednostek Organizacyjnych i Administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 5 części

Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 485 400 , fax. 857 485 627
  • Data zamieszczenia: 2019-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
    ul. Jana Kilińskiego 1
    15-089 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857 485 400, fax. 857 485 627
    REGON: 28860400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego i drobnego do Jednostek Organizacyjnych i Administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego i drobnego do Jednostek Organizacyjnych i Administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 5 części: Część 1 Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do: A. ZAKŁAD BIOCHEMII FARMACEUTYCZNEJ UMB B. KLINIKA OBSERWACYJNO - ZAKAŹNA DZIECI UMB C. ZAKŁAD FIZJOLOGII UMB D. DZIAŁ DO SPRAW KLINICZNYCH I SZKOLENIA ZAWODOWEGO UMB E. DZIAŁ PROJEKTÓW POMOCOWYCH UMB F. BIBLIOTEKA GŁÓWNA UMB G. BIURO REKTORA UMB Część 2 Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do pomieszczeń ZAKŁADU GENETYKI KLINICZNEJ UMB. Część 3 Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją WYPOSAŻENIA DROBNEGO - POJEMNIKÓW: NA RĘCZNIKI, MYDŁO I PŁYN DEZYNFEKUJĄCY. Część 4 Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO ORAZ WYPOSAŻENIA DROBNEGO: KOSZY I POJEMNIKÓW NA ODPADY MEDYCZNO - LABORATORYJNE. Część 5 Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją SZAF UBRANIOWYCH METALOWYCH. Opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 2, wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, zdjęcia mebli zawiera załącznik nr 13 (dot. części 1), odpowiednio dla każdej części zamówienia. Załączniki stanowią integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 2. Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfika asortymentowa Załączniki nr 3 3. Tabela oceny okresu gwarancji Załączniki nr 4 4. Formularz cenowy Załączniki nr 5 5. Oświadczenie DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Załącznik nr 6 6. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 7 7. Opcjonalnie: zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 9 8. Opcjonalnie: oświadczenie o ofercie równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 10 9. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 14 10. Opcjonalnie: pełnomocnictwo Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. II. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ III. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO 1. Wykaz dostaw wraz z dowodami Załącznik nr 8 2. Certyfikaty lub atesty, materiały informacyjne, deklaracje zgodności, inne …- zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ: 1) dotyczy części 1 a) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość prowadnic na min. 50 tys. cykli. b) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość zawiasów na min. 80 tys. cykli otwarcie – zamknięcie. c) Aktualne materiały informacyjne dotyczące:  Krzeseł, foteli, taboretów laboratoryjnych. 2) dotyczy części 2 a) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość prowadnic na min. 50 tys. cykli. b) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość zawiasów na min. 80 tys. cykli otwarcie – zamknięcie. c) Aktualne materiały informacyjne dotyczące:  Fotela biurowego obrotowego,  Krzesła konferencyjnego. 4) dotyczy części 3 a) Kompletne i aktualne deklaracje zgodności dotyczące zaoferowanych sprzętów. b) Aktualne materiały informacyjne dotyczące parametrów techniczno-eksploatacyjnych, jakościowych i funkcjonalnych zaoferowanych sprzętów. 4) dotyczy części 4 a) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość zawiasów na min. 80 tys. cykli otwarcie - zamknięcie. b) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość prowadnic na min. 50 tys. cykli. c) Aktualne materiały informacyjne dotyczące parametrów techniczno-eksploatacyjnych, jakościowych i funkcjonalnych wyposażenia drobnego i wyposażenia meblowego (nie dotyczy szaf magazynowych). 5) dotyczy części 5 e) Certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa potwierdzający spełnianie norm. f) Atest higieniczny. g) Raport klasyfikacyjny w zakresie reakcji na ogień. h) Aktualne materiały informacyjne dotyczące parametrów techniczno-eksploatacyjnych, jakościowych i funkcjonalnych szaf ubraniowych metalowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach