Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 485 400 , fax. 857 485 627
- Data zamieszczenia: 2019-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
ul. Jana Kilińskiego 1
15-089 Białystok, woj. podlaskie
tel. 857 485 400, fax. 857 485 627
REGON: 28860400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego biurowego i medycznego do jednostek organizacyjnych i administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 3 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego biurowego i medycznego do jednostek organizacyjnych i administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 2, wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, wymiary pomieszczeń, szkice i rysunki mebli zawiera załącznik nr 13, odpowiednio dla każdej części zamówienia. Załączniki stanowią integralną część SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 2. Opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia Załączniki nr 2 3. Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfika asortymentowa Załączniki nr 3 4. Tabela oceny okresu gwarancji Załączniki nr 4 5. Formularz cenowy Załączniki nr 5 6. Oświadczenie DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Załącznik nr 6 7. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 7 8. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 14 9. Opcjonalnie: zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 9 10. Opcjonalnie: pełnomocnictwo Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. II. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ III. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO 1. Wykaz dostaw wraz z dowodami Załącznik nr 8 2. Materiały informacyjne zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ 3. Atesty higieniczne, certyfikaty, deklaracje lub atesty oraz zaświadczenia, oświadczenia wyszczególnione w Załączniku nr 2 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli w ramach wyposażenia budynku Biblioteki Publicznej w Sokółce
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa mebli w ramach wyposażenia budynku Biblioteki Publicznej w Sokółce
Dodano: 2024-02-09 - Wyposażenie budynku Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnego w Pęchratce Polskiej.
Dodano: 2023-12-17 - Wykonanie, dostawa i montaż indywidualnych zabudów meblowych w pomieszczeniach budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 14
Dodano: 2023-10-31 - Wyposażenie rozbudowanej Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Choroszczy
Dodano: 2023-10-09 - Dostawa ławek do poczekalni w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. „Dostępność, szansą na rozwój Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży”
Dodano: 2023-04-05 - Dostawa i montaż mebli do Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach w ramach projektu pt.”Kształcimy profesjonalistów”
Dodano: 2022-09-29 - wyposażenie budynku w meble w ramach projektu nr WND-RPPD.08.05.00-20-0016/19 pt.: „Przebudowa budynku kamienicy na cele społeczne z Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych”
Dodano: 2022-08-11 - Dostawa mebli i wyposażenia pomieszczeń na potrzeby opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach projektu pn. Gmina Sokółka przyjazna rodzicom nr RPPD.02.02.00-20-0173/19
Dodano: 2021-03-19 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Dodano: 2021-01-20