Przetargi.pl
Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem, montażem systemu modułowego, jako przyszłej części systemu logistycznego dla oddziału Klinicznego Chirurgii Ogólnej, Gastroenterologicznej i Endokrynologicznej Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu przy ul. Przybyszewskiego 49

Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-701 Poznań, ul. Fredry 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 854-60-00 , fax. (061) 852-04 -55, 8546146
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Fredry 10 10
    61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 854-60-00, fax. (061) 852-04 -55, 8546146
    REGON: 00028811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem, montażem systemu modułowego, jako przyszłej części systemu logistycznego dla oddziału Klinicznego Chirurgii Ogólnej, Gastroenterologicznej i Endokrynologicznej Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu przy ul. Przybyszewskiego 49
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem, montażem systemu modułowego, jako przyszłej części systemu logistycznego dla oddziału Klinicznego Chirurgii Ogólnej, Gastroenterologicznej i Endokrynologicznej Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu przy ul. Przybyszewskiego 49
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391513008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp) 2) dołączyli Upoważnienie do podpisania oferty przez osobę/osoby figurujące w rejestrze (lub innym dokumencie, o czym mowa w pkt. 1) jako posiadająca uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy Upoważnienie należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrach lub wpisie do ewidencji. Upoważnienie nie dotyczy osób wpisanych w rejestrze 3) Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 4) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. -(aktualny, tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów 2) Upoważnienie do podpisania oferty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania. W sytuacji, gdy ofertę podpisuje jeden z podmiotów występujących wspólnie do oferty należy dołączyć upoważnienie/pełnomocnictwo, które winno być podpisane przez wszystkie podmioty. 3) Oświadczenie W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie winno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie. 4) wykaz wykonanych dostaw wyposażenia modułowego, w którym co najmniej jedna dostawa, która funkcjonuje jako część składowa systemu logistycznego, ww. okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartościach nie mniejszych niż 80 000,00 zł pln brutto każda z podaniem ich daty i miejsca wykonania, rodzaju wykonania robót: nazwa systemu modułowego i rodzaju systemu logistycznego, wartości robót oraz numeru kontaktowego Zamawiającego - lista referencyjna z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie i że stanowią funkcjonujący składnik systemu logistycznego- referencje

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administracja.ump.edu.pl/dzp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną