Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 87-600 Lipno, ul. Wojska Polskiego 8
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2872046
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Wojska Polskiego 8 8
87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2872046
REGON: 91087014200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WRAZ Z TRANSPORTEM PREFABRYKATÓW BETONOWYCH Z PRZEZNACZENIEM NA REMONT CHODNIKÓW W CIĄGACH DRÓG POWIATOWYCH. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia tj. dostawę wraz z transportem prefabrykatów betonowych podzielono na niżej wymienione zadania: Zadanie 1 Droga Wierzbick - Piątki, z dostawą do m. Piątki - kostka prostkątna szara grub. 6 cm - 187 m2 - obrzeże 6x20x100 szare - 164 szt - krawężnik 15x30x100 - 144 szt Zadanie 2 Droga Radomice - Kłokock, z dostawą do m. Kłokock - kostka prostkątna szara grub. 6 cm - 62 m2 - obrzeże 6x20x100 szare - 51 szt - krawężnik 15x30x100 - 41 szt Ogółem ilość prefabrykatów betonowych : - kostka prostokątna szara grub. 6 cm - 249 m2 - obrzeże 6x20x100 szare - 215 szt - krawężnik 15x30x100 - 185 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonania oceny tych warunków. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych : 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: wykażą, iż: 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 5.1. nastąpi na zasadzie (Spełnia - nie spełnia), na podstawie załączonych do oferty: - oświadczenia (zał. nr 1 lub 1A do siwz) oraz dokumentów, o których mowa w pkt 9 siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz informacja o wymaganych oświadczeniach i dokumentach. 1. Na podstawie art. 22 uPzp, wykonawca składa wraz z ofertą: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do siwz), oraz 1.1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(ne) nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: - składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1A do siwz), - obowiązane są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp 2.1. Na potwierdzenie w/w warunku każdy z wykonawców z osobna składa dokumenty, o których mowa w ppkt 8.1.1., 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 lub 1A do siwz) musi być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 4. Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: 4.1. wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2, 4.2. zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 3, 4.3. pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8 siwz należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za (zgodność z oryginałem) podpisem i pieczęcią imienną osoby (osób) uprawnionej(ych) do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA KOSTKI BETONOWEJ TYPU STAROBRUK NA POTRZEBY INWESTYCJI ZWIĄZANEJ Z REWITALIZACJĄ PLACU 1000-LECIA W ŁABISZYNIE
Dodano: 2016-06-01 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZADAŃ PROWADZONYCH W RAMACH INICJATYW LOKALNYCH W GMINIE DOBRCZ
Dodano: 2016-04-18 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NIEZBĘDNYCH DO BUDOWY CHODNIKA, PROWADZONEJ W RAMACH INICJATYWY LOKALNEJ W MIEJSCOWOŚCI JANOWO, W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1542C RAFA - DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
Dodano: 2016-03-02 - Bieżąca dostawa prefabrykatów betonowych
Dodano: 2016-02-17 - Dostawa prefabrykatów betonowych wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem na budowę i remont chodników w ciągach dróg powiatowych.
Dodano: 2016-02-11 - DOSTAWA ELEMENTÓW WIBROPRASOWANYCH NA TEREN GMINY ŁABISZYN W 2016r.
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa prefabrykatów betonowych wraz z sukcesywnym transportem i rozładunkiem
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa bloków betonowych do układania ścian, murów oporowych i boksów.
Dodano: 2015-12-30 - Bieżąca dostawa prefabrykatów betonowych do remontów chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu włocławskiego w 2015 r
Dodano: 2015-05-07 - Bieżąca dostawa prefabrykatów betonowych do remontów chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu włocławskiego w 2015 r.
Dodano: 2015-04-28