Przetargi.pl
DOSTAWA WRAZ Z TRANSPORTEM PREFABRYKATÓW BETONOWYCH Z PRZEZNACZENIEM NA REMONT CHODNIKÓW W CIĄGACH DRÓG POWIATOWYCH.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, ul. Wojska Polskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2872046
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Wojska Polskiego 8 8
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2872046
    REGON: 91087014200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WRAZ Z TRANSPORTEM PREFABRYKATÓW BETONOWYCH Z PRZEZNACZENIEM NA REMONT CHODNIKÓW W CIĄGACH DRÓG POWIATOWYCH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia tj. dostawę wraz z transportem prefabrykatów betonowych podzielono na niżej wymienione zadania: Zadanie 1 Droga Wierzbick - Piątki, z dostawą do m. Piątki - kostka prostkątna szara grub. 6 cm - 187 m2 - obrzeże 6x20x100 szare - 164 szt - krawężnik 15x30x100 - 144 szt Zadanie 2 Droga Radomice - Kłokock, z dostawą do m. Kłokock - kostka prostkątna szara grub. 6 cm - 62 m2 - obrzeże 6x20x100 szare - 51 szt - krawężnik 15x30x100 - 41 szt Ogółem ilość prefabrykatów betonowych : - kostka prostokątna szara grub. 6 cm - 249 m2 - obrzeże 6x20x100 szare - 215 szt - krawężnik 15x30x100 - 185 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonania oceny tych warunków. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych : 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: wykażą, iż: 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 5.1. nastąpi na zasadzie (Spełnia - nie spełnia), na podstawie załączonych do oferty: - oświadczenia (zał. nr 1 lub 1A do siwz) oraz dokumentów, o których mowa w pkt 9 siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz informacja o wymaganych oświadczeniach i dokumentach. 1. Na podstawie art. 22 uPzp, wykonawca składa wraz z ofertą: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do siwz), oraz 1.1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(ne) nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: - składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1A do siwz), - obowiązane są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp 2.1. Na potwierdzenie w/w warunku każdy z wykonawców z osobna składa dokumenty, o których mowa w ppkt 8.1.1., 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 lub 1A do siwz) musi być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 4. Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: 4.1. wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2, 4.2. zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 3, 4.3. pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8 siwz należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za (zgodność z oryginałem) podpisem i pieczęcią imienną osoby (osób) uprawnionej(ych) do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach