Zespół Szkół w Radzyniu Chełmińskim ogłasza przetarg
- Adres: 87-220 Radzyń Chełmiński, ul. Sady 14
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6886167 , fax. 056 6886167
- Data zamieszczenia: 2009-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Radzyniu Chełmińskim
ul. Sady 14 14
87-220 Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6886167, fax. 056 6886167
REGON: 34059915000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z transportem miału węglowego w ilości około 650 ton do kotłowni szkolnej w roku 2010. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wraz z transportem miału węglowego w ilości około 650 ton do kotłowni szkolnej w roku 2010. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 103000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od oferentów wniesienia wadium w wysokości 7.800,00 zł ( słownie : siedem tysięcy osiemset złotych 00/100 ) na konto : Zespół Szkół w Radzyniu Chełmińskim Gospodarstwo Pomocnicze Kotłownia prowadzone przez: BS Łasin Oddział w Radzyniu Chełmińskim Nr konta 47 9500 0008 0008 0493 2000 0005.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Jedynym kryterium wyboru oferty będzie cena (100%).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Referencje od banku finansującego oferenta. 2. Oświadczenie, że oferent znajduje się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. 3. Zaświadczenie o uiszczeniu należnych podatków - Urząd Skarbowy i składek ZUS. 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Ust. Prawo zamówień publicznych. 5. Oświadczenie oferenta zgodnie z art. 22 Ust. Prawo zamówień publicznych. 6. Potwierdzenie wpłaty wadium. 7. Zamawiający może wykluczyć z postępowania Dostawcę, jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje nie odpowiadają prawdzie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.radzynchelminski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną