Przetargi.pl
Dostawa wraz z transportem 55 kompletów stołów do gry w tenisa stołowego dla Uczniowskich Klubów Sportowych na terenie Polski.

Polski Związek Tenisa Stołowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-449 Warszawa, ul. Łazienkowska 6A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 625 38 19, 629 85 46 , fax. 022 6298546
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polski Związek Tenisa Stołowego
    ul. Łazienkowska 6A 6A
    00-449 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 625 38 19, 629 85 46, fax. 022 6298546
    REGON: 00086654400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Polski Związek Tenisa Sportowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z transportem 55 kompletów stołów do gry w tenisa stołowego dla Uczniowskich Klubów Sportowych na terenie Polski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem 55 kompletów stołów do gry w tenisa stołowego dla Uczniowskich Klubów Sportowych na terenie Polski. Na jeden komplet składają się 2 sztuki stołów do gry w tenisa stołowego (przeznaczonych do gry w pomieszczeniach) wraz z dwoma siatkami. Oferowane stoły do tenisa stołowego muszą posiadać: 1. Opinię stwierdzającą zgodność sprzętu sportowego z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkowania, zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229 poz. 2275 z poźn. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 czerwca 1997 r. w sprawie zasad i trybu opiniowania projektów urządzeń sportowych i sprzętu sportowego pod względem ich zgodności z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkowania oraz korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne (Dz. U. Nr 63, poz. 395 ze zm.) 2.aktualny certyfikat CE lub deklarację zgodności stwierdzającą, że są to produkty bezpieczne (zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie zgodności, tekst jednolity opublikowany w Dz.U. Nr 204 z 2004r., poz. 2087. 3.aktualny certyfikat wydany przez Instytut Sportowy lub inny organ do tego uprawniony zezwalający na użytkowanie oferowanego stołu co najmniej w szkołach i na turniejach sportowych. Wymagania techniczne stołów do gry w tenisa stołowego Stoły powinny spełniać następujące warunki techniczne: 1) Wymiary gabarytowe blatu stołu: 2,74 m. x 1,525 m. Wymagana jest możliwość nieskomplikowanej regulacji wysokości stołu na trzech poziomach: 76 cm (standard), 66 cm i 71 cm oraz blokowania blatu stołu na tych wysokościach; 2) Blat stołu powinien spełniać wymagania normy EN 14468-1 klasa B, a ponadto wymagana jest nieskomplikowana regulacja wysokości stołu (wykonywana przez jedną osobę) na trzech poziomach: 76 cm (standard), 66 cm i 71 cm oraz blokowanie stołu na tych wysokościach; 3) Wymagany przez Zamawiającego sposób składania stołu-według schematu zawartego w SIWZ; 4) Podstawa każdej z części stołu (połówek) powinna posiadać skuteczną blokadę uniemożliwiającą przypadkowe złożenie się stołu oraz posiadać cztery skrętne kółka o średnicy min 100 mm, z których co najmniej dwa powinny posiadać blokady (hamulce); 5) Blat stołu powinien być wykonany z laminowej płyty wiórowej o grubości min. - 1,9 cm, a powierzchnia gry powinna dawać równomierne odbicie na wysokość około 23 cm, kiedy standardowa piłeczka zostanie opuszczona na nią z wysokości 30 cm. Blat stołu powinien być od spodu wzmocniony metalową ramą pomalowaną proszkowo; 6) Powierzchnia gry powinna być jednolicie pomalowana na kolor zielony lub niebieski (kolor sprecyzowany zostanie w umowie) matowy z białą linią o szerokości 2 cm wzdłuż każdej bocznej i końcowej krawędzi stołu; 7) Powierzchnia gry powinna być podzielona na dwa równe pola gry przez pionową siatkę równoległą do końcowych linii i ciągłą nad całym obszarem każdego pola. gry; 8) Do gier podwójnych, każde pole powinno być podzielone na dwa półpola białą centralną linią o szerokości 3 mm, równoległą do bocznych linii; centralna linia powinna być uważana jako część prawego pola gry; 9) Do każdego stołu powinna być dołączona siatka w zestawie, który to zestaw składa się z siatki, jej zawieszenia i nośnych słupków wraz z zaciskami typu skrzynkowego mocującymi je do stołu. Siatka powinna być zawieszona na lince przymocowanej przy każdym końcu pionowego słupka na wysokości 15,25 cm, a boczna krawędź słupka powinna być w odległości 15,25 cm na zewnątrz od bocznej linii stołu. Górna część siatki, na całej jej długości powinna być 15,25 cm powyżej powierzchni gry. Dół siatki, na całej jej długości, powinien być blisko - jak jest tylko możliwe - nośnych słupków; 10) Na bocznej krawędzi blatu każdego dostarczonego stołu Dostawca umieści napis - Zakupiono ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Uczniowskie Kluby Sportowe na terenie całego kraju. Lista adresowa odbiorców ( około 50 UKS-ów) otrzymujących sprzęt zostanie ustalona przez Zamawiającego w harmonogramie dostaw, który będzie stanowił załącznik do umowy na dostawę i zostanie dostarczony bezzwłocznie Wykonawcy po zatwierdzaniu w Ministerstwie Sportu i Turystyki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 364000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki (ogólne) określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 PZP, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto, odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, potwierdzoną dokumentami, że dostawa ta została wykonana należycie (za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem Zamawiający rozumie dostawę stołów do tenisa stołowego), oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. WYKONAWCY mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. W przypadku wystąpienia grupy WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum lub spółka cywilna), żaden WYKONAWCA nie może podlegać wykluczeniu oraz konsorcjum lub spółka cywilna musi spełnić ustalone warunki. WYKONAWCY, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków (ogólnych) jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art. 22 ust. 1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią załącznika do SIWZ. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu żąda się także złożenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (stoły do gry w tenisa stołowego), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu podany jest w załączniku do SIWZ. W przypadku podania wartości zrealizowanych dostaw w walutach obcych, Zamawiający dokona ich przeliczenia na złotówki według średniego kursu walut ogłoszonego przez NBP na dzień wyznaczony na składanie ofert. c) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności stwierdzającej, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymogami w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2087 z poźn. zm.) oraz opinię stwierdzającą zgodność stołów do gry w tenisa stołowego z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkowania, zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229 poz. 2275 z poźn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 czerwca 1997 r. w sprawie zasad i trybu opiniowania projektów urządzeń sportowych i sprzętu sportowego pod względem ich zgodności z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkowania oraz korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne (Dz. U. Nr 63, poz. 395 ze zm.) oraz certyfikat Instytutu Sportu lub innego uprawnionego organu zezwalający na użytkowanie go co najmniej w szkołach i turniejach. d) WYKONAWCA zaprezentuje rozłożony i w pełni wyposażony wzór oferowanego stołu do gry w tenisa stołowego w dniu 17 sierpnia 2009 r. od godz. 11:00 do godz.13:00 w hollu Centralnego Ośrodka Sportu w Warszawie, ul. Łazienkowska 6A (parter budynku TORWAR II Lodowisko).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena techniczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzts.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach